Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Har att använt Biltemas punktbläster för något år sedan och jag tror jag sa till mig själv då aldrig mer, kommer dock inte ihåg vad det var som krånglade :???: Jaja skit samma det får rosta på bäst det vill under färgen :lol: orkar liksom inte bry mig något mer, tappade lusten plus att jag lär säkert byta bil innan det har rostat igenom.
Ja då var bilen hämtad vet inte om jag ska bli glad eller ledsen/förvånad :???: :???: :???:

Det första jag la märke till var att inte sätes skyddet var urtaget, men då vet ju jag iaf att dom har använt skydd :)
Dom sa till mig att dom skulle lacka bakskärmen (det har dom nu inte gjort) utan dom verkar ha lyckats att polera bort märkena.... Tycker mig se att det fortfarande är revor kvar :( ska ta en ordentlig koll i morgon i solljus. Det finns även en reva kvar som syns ganska väl i stötfångaren :( bilder kommer men nu är bilen blöt plus att det är dåligt väder ute så jag ska ta några bilder imorgon.

Annars så syns det inte att dom har lackerat om bara en bit på stötfångaren, om dom nu ens har gjort det i så fall så är det riktigt bra gjort.
  • 1
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 252

"1975-1984 Volvo 242 244 245 DL Center Cap Hu[…]

Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]