Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Just ja, jag ska försöka komma ihåg att ta ett kort på hur rost lagningen blev och lägga upp här. :D jag blev iaf nöjd nu ska det slipas och lackas :D det lär nog bli till veckan :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Försäkringarna och dess bes. män gör allt i sin makt för att skrota "gamla bilar". Och gamla bilar verkar vara 3+ år i deras trångsynta värld.
Jag hade samma tjafs med 945an som då var... 15 eller 16 år gammal, dvs 1-2 år yngre än din... Men jag "vann" argumentet delvis iaf... Fick stå för mer själv än vad jag ansåg var rättvisst men... Den blev inte inlöst iaf...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Bilder!? (PO)
Det hanns inte med igår, kommer idag istället :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Försäkringarna och dess bes. män gör allt i sin makt för att skrota "gamla bilar". Och gamla bilar verkar vara 3+ år i deras trångsynta värld.
Jag hade samma tjafs med 945an som då var... 15 eller 16 år gammal, dvs 1-2 år yngre än din... Men jag "vann" argumentet delvis iaf... Fick stå för mer själv än vad jag ansåg var rättvisst men... Den blev inte inlöst iaf...
Ja det är jävligt töligt att dom ska hålla på på detta viset :(
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Vet inte vad det har blivit, skulle ju lagt in bilder här men har haft fullt upp hela tiden :| jag hoppas att jag hinner med att lägga in några mer bilder idag :)

Iaf så ska bilen lämnas in idag för reparation, ska bli spännande att se sen om dom gnäller på något eller om allt flyter på.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Så då är bilen inlämnad för reparation torsdag kl 16:00 beräknas den vara klar :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Så här kommer det iaf lite bilder på rostlagningen.

Här var det rosthålet var, spacklade igen det med glasfiberspackel och ett sådant där reparationsnät.
Bild

Andra sidan var det bara rost nu är det plåtrent.
Bild

Har även slipat bort rosten på alla dessa hål som clipsen till kjolen sitter i.
Bild

Även på denna sida.
Bild

Nu har jag även målat på två gånger med rostskyddande färg, tyvärr så glömdes det att tas bilder men det får göras då jag får hem bilen igen.
  • 1
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 252
Halvljus

Jag har en V50 -11 som jag var och besikta. Jag fi[…]

Är det en bärarmsbussning som håll[…]

Tmap sensorn är bytt och egr är bort pro[…]

Välkommen ut i trafiken