Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Håller på och lagade rosten på ena sidan (förarsidan) där var allt massivt och fin plåt :) men sen så tog jag andra sidan och där tappade jag lusten när jag märkte att det har rostat sönder och inte finns någon hård plåt kvar :( nu får det bli kemisk metall eller plastipadding.

Förra ägaren eller någon har bara fusk lagat antagligen har dom spacklat direkt på rosten så nu har allt i stort sett rostat sönder.

Bild kommer senare på eländet :evil:
White skrev:Kan du inte få urkapat (eller kapa själv) och sedan få isvetsat en bit? Borde inte bli så dyrt.
Det är inget som jag varken kan eller vill göra själv. Kommer ta rost stop eller vad det nu heter och spraya in där hålet är sen tar jag spackel eller något och spacklar igen skiten. Har varken tid eller råd just nu att lämmna in bilen.

Ska gå ut och ta en bild så ser ni vart det är :)
Denna sida (vänster) är det inget fel på ska ta och slipa lite mer bara för att få bort rosten.
Bild

Höger sidan ser det förjävligt ut. Vågar inte peta något mer för det kommer bara att bli större och värre, själva hundbenet är iaf fortfarande plåt kvar.
Bild
  • 1
  • 203
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 252

Jag är tveksam. I landet Sverige älskar[…]

300kronors lådan fungerade! Växlar v&au[…]

Dimension på intercoolerrör?

Någon här som har ett intercoolerrö[…]