Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:
DayDreamer skrev:Skulle ju ha gjort en massa saker med bilen nu men vädret har ju varit förjävligt nu sista tiden. Nästa vecka så ska det bli en ordentlig rekonditionering av bilen, kommer att göra det själv då jag inte har någon lust att lämmna in den. Sen så ska även sidokjolarna av och lackeras vilket jag också kommer att göra själv då det är rena fantasi priser för att få dom lackerade. Kommer även att rostbehandla plåten som är bakom trösklarna.

Bilder kommer såklart på hur det blir.
Sedan är det faktiskt riktigt kul att lacka själv med! :D
Ja det är det verkligen :D
av Torparn12
DayDreamer skrev:
Torparn12 skrev:Kul med alla projekttrådar, funderar på att lägga upp en själv men vet inte riktigt vad jag ska skriva :D
Gör en garaget tråd och skriv lite om bilen och vad du har för planer på att göra med den :D
Ni andra har ju så proffsiga sidor, jaja ska försöka knåpa ihop något.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Torparn12 skrev:
DayDreamer skrev:
Torparn12 skrev:Kul med alla projekttrådar, funderar på att lägga upp en själv men vet inte riktigt vad jag ska skriva :D
Gör en garaget tråd och skriv lite om bilen och vad du har för planer på att göra med den :D
Ni andra har ju så proffsiga sidor, jaja ska försöka knåpa ihop något.
Ju mer du skriver desto bättre blir din garaget tråd. Tyckte själv att min första sida här i min tråd var rena rama röran. Men efter att ha spenderat en del tid här så har jag lärt mig att få till en snyggare och mer renare första sida. :)
Om du gillar mitt upplägg på första sidan på allt som jag gjort och diverse andra saker så får du änvända samma layout om du vill. :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu har jag rivit ner tröskeln på enasidan ska ge mig på andra också nu.

Lite bilder

Tröskeln som färgen är ganska bort nöt på undersidan.
Bild

Rosten som ska lagas, som tur är så har den inte spridit sig så långt än. Dåligt underarbete har också gjorts då färgen släpper från den röda som jag antar är grundfärg.
Bild

Annars så var det väldigt fint bakom tröskeln bara lite rost där clipsen sitter.
Bild
White skrev:Rosten på hundbenet ska du nog göra vid så fort som möjligt så det inte rostar hål. :-O)
Det är precis det jag ska göra därav att jag även tar bort trösklarna för att komma åt överallt. :)
Turbojeppe skrev:Snyggt det blev med svart bräda! Och synd på rosten, men tur det var relativt lite rost! :)
Tackar :)

Ja rost är aldrig roligt, tur somsagt att den inte spridit sig mer :)
  • 1
  • 200
  • 201
  • 202
  • 203
  • 204
  • 252

Hej! Tygmattan är blöt. Även den gr[…]

Visst kan det vara bränsleproblem.. Sen om t&[…]

V70 XC 2.4 bra motor?

En XC70 2000 med 2.4t motorn har ett Magneti-Mar[…]

Jag har nu kört 1100 mil sedan jag senast fyl[…]