Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Tack! Hade varit mest optimalt med en originalgrill av nyare modell men detta får duga tills vidare.
Jag återkommer med svar, har googlat lite och felet har uppstått för flera med V50 men något konkret svar verkar inte finnas. Återstår att se. :)
Någon som har koll på huruvida sätena, främst framsätena, från pre facelift är likadana som post facelift?
Jag har T-techklädseln och som bekant så har även jag sen ett tag tillbaka sprickor och tänkte se om man kan hitta ett demonteringsobjekt och nalla därifrån.

Annars: Meguiars Quik Clay hemma, beställt OBDII IGEN då förra säljaren aldrig hörde av sig, beställt lite mer LED osv. Småfix som ska göras helt enkelt.
Letar fortfarande efter gummi att fylla hålen i taket med efter demontering av rails. Fick tips om en amerikansk tillverkare av stora gummiplattor i olika tjocklekar och hårdhet, det hade man nog kunnat skära till passande täckbrickor av men de exporterade inget utanför USA så då var man tillbaka på ruta noll.. Snark.
poseidon: Åhååå! Googlade lite snabbt och det ser lovande ut! Inga problem att handla privat heller ser jag, skönt det. Varit en del i industrierna och handlat i jobbet och många kör enbart mot företag. Så det ska jag absolut kolla vidare på! Tack!
Kör förstås inte med hål i taket, railsen är fortfarande på. ;)
Äntligen fick jag tid över till pärlan. Det var hög tid för en ordentlig genomgång både invändigt och utvändigt och alla pratar högt om Meguiars produkter så lite clay och vax därifrån gjorde susen.
5 timmar senare (hade gärna tillbringat mer tid men lillgrabben ville hem och sova):
Bild
Bild
rikrd: Detta är något jag planerat att göra i flera månader. Först var det "när vintern är över", sen blev det "när besöket till släkten 70mil t/r är avklarat", sen "när vi kommit hem från midsommar i Göteborg"... Och först nu fick jag tid över. Den som väntar på något gott. :D

Fick äntligen hem min OBDII-läsare!
Bild

Och om jag använde Tourqe rätt så visar bilen INGA felkoder alls, woho! Well spent 70 kronor. :)

(Nappen på mixerbordet är inte min...)
  • 1
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 50

Hur har det gått med detta? Har samma grunds[…]

Han slirade inte så länge för jag […]

Hittade kompletta motorer på AliExpress f&ou[…]

Reparera läckande AC