av S80V8AWD - ons 24 apr 2013, 23:11
Moderator: Moderatorer
S80V8AWD skrev:Wow, grattis!!!
Ja filmer och bilder suktar iaf jag efter ;)
grillchips skrev:S80V8AWD: vi är nog ett par som suktar, helt klart. ;)
Lucif3r skrev:Oi, upp med film nu då (PO)De kommer, de kommer !! :D Jag kom nära på precis hem från jobbet och efter en snabb provtur med ett par kompisar. Bilder och filmer är inslängda på datorn men klockan är mycket och de är jobb imorgon så om allt går vägen ska jag sätta mig med detta imorgonkväll efter jobbet ! :mrgreen:
Edit: Hur mycket kostade 'trimmet' totalt nu då? Samt hur mycket lämnar dom där bilar orginal?
Lucif3r skrev:Okej, du vill inte säga något ca. pris heller då? Vore ju intressant och veta. :)Ligger runt de priset som står på Autotechs hemsida ! :)
Lucif3r skrev:Lät ju rätt gött iaf :)995;- för bänkning, 650 kostar bänkningen vid chippning ! :) Sen händer de att dom har olika dagar som de kostar mindre på. Deras 10 års jubileum för 2 år sedan så hade dom ett evenemang där de kom mängder med bilar för att bänkas.. 300:- gick bänkningen på då
Kan du svara på hur mycket en bänkning kostar? Alltså bara en bänkning, inge mappning eller nå sånt..
Edit: Hittade bara upp till ATM400 på autotechs sida, men det var ju rätt saftigt pris hehe
crumpets skrev:Riktigt nice med fetare krängningshämmare också! Lätt att missa den detaljen :)Ja, precis ! Vet inte om de är inbillning men den verkar göra en del nytta i rondeller bland annat !
Hej, en földfråga samma bilmodell, kamr[…]