Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
Satte dit "960 kåpor" på mina handtag på 740 in . Ett klart lyft ha de i bilen färg :D
mk 18 är heliga och ska ej beblandas med konstiga färger (N)
av AudiRaacing
Nexus skrev:Satte dit "960 kåpor" på mina handtag på 740 in . Ett klart lyft ha de i bilen färg :D
mk 18 är heliga och ska ej beblandas med konstiga färger (N)
Sätter handtagen istället :) kommer beställa en hel del saker i samband med att lönen kommer :)
av AudiRaacing
Uppdatering 2013-07-05
Kör en uppdatering för idag eller igår (4/7), eller vad vi nu ska kalla det :)

Tog idag mig tiden att byta spindellederna och bromsslangarna på båda sidor samt att jag bytte ventilkåpspackning pga läckage.32232,2mil på allt detta :)
Blev faktiskt lite chockad när jag tog lös hjulena, vad är det för specialare när det går 2 slangar till bromsoken? :)
av Jiim
Ser bra ut!

Tycker du borde skita i 960 handtagen och köra på GLE hantagen (dom med krom) och GLE lister överallt och 760 skärmkrom, de är de snyggaste tycker jag :)
av AudiRaacing
Jiim skrev:Ser bra ut!

Tycker du borde skita i 960 handtagen och köra på GLE hantagen (dom med krom) och GLE lister överallt och 760 skärmkrom, de är de snyggaste tycker jag :)
Ja man tackar :) älskar också krom!! Men det ska iallafall på 960ins dörrhandtag just pga att de blir andra linjer på bilen. :)

Du kan behöva nollställa dator minnet i […]

Kamremmen är "inget problem" (ä[…]

Sova i V60 - någon?

Jag sov en vecka nu i somras i skuffen på mi[…]

Det var ändå något som gav kä[…]