Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
Tack för den ytterligare infon ang. lackningen :)

Motorn blir nog fin när den är klar. Dock tycker jag toppen ska vara grå/silver istället :)
Personligen gillar jag rött block, silver topp och silver detaljer (remhjul osv).
Högglanspolering är också snyggt, dock tycker jag personligen inte det passar på en B20
av gringob23
Njaa kanske, men nu känns det som att jag vill ta den enkla vägen ett tag då jag vill ha ihop bilen så man får någon motivation:) Jag är inte klar med bilen på långa vägar :)
Användarvisningsbild
av lilleman
Härligt o se att nån tar hand om dem gamla klenoderna :-)-) Jag har själv renoverat några Amazoner till nyskick
och dum som jag var så sålde jag dem :cry: :cry: Är så fruktansvärt sugen på att renovera en gammal
volvo igen :) Skulle inte ha nåt emot en gammal taxidroska :mrgreen:

Mvh/roger :D
av Andis
Mycket snyggt lackat.

Kul att se en så seriös renovering, ser ut som du målar upp även hjuluphängningar och allt när du ändå är igång.

Tycker du ska ställa ut den i någon original klass ser ut att kunna få fina poäng och tittarsiffror.

Byggde du ihop motor original igen. Eller någon fixning på den? Typ balansering eller liknade. Skulle ju vara kul med en motor i absoluta topp form i den som bara gick så där otroligt lugnt och fint och tyst.

Ska bli kul att se den helt klar :-)

Inga bilder inifrån? Eller kanske inte börjat där ännu :-)

Fortsatt lycka till med den fina renoveringen.
Med vänlig hälsning,
Andis
Kupéfläkt "döda utblås"

Jag har en V60 D4 från 2017 där kupefl&[…]

Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]