Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av vbubbis
Milner skrev:255-50 (W)

Ta en bild eller 2 rakt bakifrån sedan.
Ser ju så j-kla grymt ut när man kommer upp bakom en bil som har riktigt feta sulor :-}

Mvh :D
japp bara lacka fälgarna så jag kränga på däcken så kommer de bilder:)

det ser ås jäkla grymt ut aa är något med det :D

Mvh vbubbis
av vbubbis
UPDATE 19/5-12

Igår var jag och hämtade motorn :D
men innan jag kunde få motorn i förrådet så va man ju tvungen och röja dagen innan va tur man va ledig då så man hade hela dagen på sig :D

hehe mycket saker ändå rensa morsan och farsan förra helgen :P
Bild

Börja rensa man har mycket skit där i två dörrar och vet hur många bilar delar man har som man inte vet om :P
två frächa dörrar som bara står också har man tre till i garaget :S
Bild

nu är de gött om plats:D synd bara att de massa skit utan för bara börja tänka och organsena upp det
Bild
Bild

mycket bättre nu än innan :D
Bild

sen vara det bara åka och hämta släpet dagen efter och köra lite skit innan och sen åka direkt och hämta motorn :D
packad :)
Bild

lastat och klart bara åka hemåt :)
Bild

nu står den i tryckt förvar:)
Bild

lite va man har gjort idag då :)
gick igen sakerna som man fick med är en del som fattas men de så mycket :)
elen som man fick med visa sig vara till s/v70 2.5T automat man ska kolla om de går fixa detta ändå eller om jag måste köpa annan elhärva.
Bild

två kartonger med saker :)
Bild

de som låg i dom :)
Bild
Bild

tog loss kåpan och kolla remen och sen såg bra ut så den får sista där första sommaren :)
Bild

insugs ventilerna ser också bra ut :)
Bild

dock behövs motorn tvättas :P
Bild

också behöver jag annat grenrör detta är lite väl spikigt värre den 940'5 jag hade :P
Bild
Bild

började fixa kabelhärvan :)
Bild

nu är all plast bör borta och de lite va märkt och lite fick jag lisata ut själv vart dom går men de är några som jag inte vet ännu men vet inte än om jag kan ha denna härvan eller ej ännu :/
Bild

blev lite att slänga :)
Bild

va allt för nu kommer mer i morgon :)

Mvh vbubbis
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Går det regbessa en 940 med annan motor nu? Vet att för typ 5-6år sedan var det omöjligt att komma igenom bes. med en annan motor än vad som satt original.
Skulle ju vara rätt skoj med en 940 med T5a..... :roll:
av vbubbis
Lucif3r skrev:Går det regbessa en 940 med annan motor nu? Vet att för typ 5-6år sedan var det omöjligt att komma igenom bes. med en annan motor än vad som satt original.
Skulle ju vara rätt skoj med en 940 med T5a..... :roll:
dom ändra för nått år sen fram till 93 så jag klara mig som tur :)
jo kommer nog blir skoj bara akta sa man inte trycker till för mycket på gasen :P
Användarvisningsbild
av Lucif3r
vbubbis skrev:dom ändra för nått år sen fram till 93 så jag klara mig som tur :)
jo kommer nog blir skoj bara akta sa man inte trycker till för mycket på gasen :P
Son of a... Fan sålde jag min -92a för :lol:
Ska bli skoj att följa detta bygge iaf :)
Användarvisningsbild
av White
Gott att du fått hem maskinen nu! :D

Det var ju en hel serie i Bilsport för något nummer sedan om hur man fick snurr på, och vad för delar man skulle använda till dom här
maskinerna! Har för mig att det stod om grenrör med? Ett tips bara!
av vbubbis
Lucif3r skrev:
vbubbis skrev:dom ändra för nått år sen fram till 93 så jag klara mig som tur :)
Son of a... Fan sålde jag min -92a för :lol:
Ska bli skoj att följa detta bygge iaf :)
hehe lite otur men men allt kan man inte veta så :P
tackar:)
av vbubbis
White skrev:Gott att du fått hem maskinen nu! :D

Det var ju en hel serie i Bilsport för något nummer sedan om hur man fick snurr på, och vad för delar man skulle använda till dom här
maskinerna! Har för mig att det stod om grenrör med? Ett tips bara!
japp nu är bara börja skruva :)

mena du trimma eller att sätta i motor i 940:P om du mena trimma så är grenrör a och o med de där är de för mycket mottryck så kommer inte allt ut så :P
av vbubbis
Nightmare89 skrev:Nice stor bygget på G nu då?
men du stort med at renovera motorn så blir de inte iår gör den helt org första sommaren så jag lär mig känna både bilen och motorn sen blir stort projekt :P

Slänger in en fråga och hoppas att den[…]

230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]