Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Ursäkta språket men FAN va snygg den är, hade själv en 144-74a med automat i min ungdom :lol: undrar om du har en B20B motor tror jag den hette, det skulle vara med dubbla förgasare....
Candypig skrev:Ursäkta språket men FAN va snygg den är, hade själv en 144-74a med automat i min ungdom :lol: undrar om du har en B20B motor tror jag den hette, det skulle vara med dubbla förgasare....
Kul att du gillar min bil! Jag har en B20A, med enkel förgasare. Den fanns som Sport, och då hade den dubbla.
Det som är lite unikt med min bil är att den har styrservo! Kolla bilderna..

Bild

Bild

/P
White skrev:Kul! :D
Undrar hur många som nybeställdes med servo procentuellt egentligen...
Det var nog inte många som hade servo.... Mer vanligt som option på 164...

/P
Nypipmpad med varvräknare och GT-ratt!

Bild

Lite bilder från en vacker solnedgång i Barsebäckshamn...

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Kompe
Häftigt! och vad fina bilder 8) Vad är det för i märke du har till höger om skylten? :D
Kompe skrev:Häftigt! och vad fina bilder 8) Vad är det för i märke du har till höger om skylten? :D
Det är ett "Vi ses i Trelleborg" märke, ditsatt av förre ägaren...

/P
White skrev:Misstänker att många vrider på huvudet när du kommer åkande i din pärla?

Fina bilder! :D
Stämmer att många kollar. Många kommer fram när man står parkerad och de flesta har en relation till bilen, färgen och årtalet... kul!

/P
Bilen ryker från motorn

Hej. Skulle starta bilen nu vid lunch och så[…]

Lyftare 2,4, B5244S4

Jag kollat upp en del. Original så tar Volvo[…]

740 som krånglar

Har röktestat motorn och det finns INGA luft[…]

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]