Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nightmare89
Tomas88 skrev:Har gjort några små beställningar under veckan och fick sista paketet idag. :D

Bild

Nya skylthållare.
Nya regskyltar.
Några LED-lampor
Fick även två jagrullardekaler på köpet men med gamla loggan så får se om jag använder dem.

Nice^^
Användarvisningsbild
av Tomas88
Blev en tripp till Jönköping och bilmässan där.
Har bara känts trögt en gång. Det var när jag körde iväg på morgonen och skulle ha i tvåan. Resten av körningen har allt känts perfekt.

Har tidigare tyckt regnsensor verkar onödigt. Men har nu ändrat mig efter att ha kört på E4an i ca 25 mil med regnväder.
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Snygg bil Tomas :) När man väl provat på kan man inte vara utan (regnsensor) :wink:

Några andra planer med bilen? :)

/Kalle
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har inte jättemycket planer.
Till att börja med blir det:
Byta ut hållare och reg-skyltar.
Montera dioder i p-ljus och regskyltsbelysning. Har även funderat på dimljus men inte bestämt mig än. Vet inte riktigt om det går igenom besiktningen. Kanske blir några blåa halogen i stället.
Sen har vi naturligtvis utvändig puts när vädret tillåter. Har beställt ett lackstift för att fixa till lite stenskott. Sen är det några repor på sidan som jag är tveksam till om de går att polera bort. Så jag får väl försöka mig på dem också om jag inte lämnar bort det till en lackfirma.

Tack Kalle. Kommer fler bilder på utsidan när jag tvättat och polerat.
Användarvisningsbild
av crumpets
Du var väl med och postade i tråden med ljudnivåer? Vore det möjligt för dig att göra en mätning med samma telefon på samma sträcka som s40:n och se vad skillnaden är? :) Vore lite kul att se, i synnerhet mtp laminerade rutor.
Fin bil hursomhelst!
Användarvisningsbild
av Tomas88
Har för mig att det aldrig blev av att jag gjorde någon mätning med S40n. Testade däremot när jag åkte Peugeot :oops:
Användarvisningsbild
av Tomas88
Lite fix...

Massa jäkla reklam vill man ju inte ha.
Bild

Mycket bättre :roll:
Bild

Skylten fram:
Bild

Lite snyggare ljus..
Före:
Bild

Efter:
Bild

Hade tänkt montera i nummerskyltsbelysningen också men det visade sig vara några mm för korta lampor så de gick inte använda :(
Användarvisningsbild
av Brainy
Tomas88 skrev:
Hade tänkt montera i nummerskyltsbelysningen också men det visade sig vara några mm för korta lampor så de gick inte använda :(
Är det spoollampor? Gick det inte att böja in kontaktflänsarna lite? Fick jag göra på min V70 trots att jag köpte "rätt" längd.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9

https://pbs.twimg.com/media/GrjAz-gboAEZ5gq?forma[…]

https://partsouq.com/ Skum info på min[…]

Service Peugeot 107 2007

Hela navet ligger på bänken i garaget. […]

Tysta sommardäck V90

Farsans Hyundai Kona med Primacy 5 har mer dä[…]