Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av llesrof
Dieselsmurfe skrev:Blir inte textilen på ratte rätt skitig om man är lite dyngig om händerna?
Inte om man sköter sin personliga hygien eller inte snusar :mrgreen: Jag har en ljus ratt i min bil och den är inte speciellt smutsig men så är jag ganska renlig av mig och så snusar jag inte. Sist men inte minst så är det inte textil utan skinn.
Användarvisningsbild
av Anders E
Textilratt, ja det hade varit nåt! :wink:
Användarvisningsbild
av torwald
Jag blev mkt. avundsjuk på din mittkonsol. Var den lätt att byta och räcker det att byta delen från växelspaken och upp på i-brädan eller är det mer som behövs bytas ut? Var den dyr?
Användarvisningsbild
av KimGun
Nejdå det räcker att byta ut den som går upp mot stereon. Mugghållaren och armstödet är samma som innan :D
Den kostar runt 1000:- hos Bilia, inte speciellt dyrt tycker jag 8)
Användarvisningsbild
av KimGun
Dags för en liten update. Fick beställt hem nya dörrlister med krominlägg som är inne på lackering tillsammans med "dragkrokskåpan". Bilder kommer i veckan när allt är klart :D
Användarvisningsbild
av KimGun
I väntan på att listerna och dragkrokskåpan ska bli klara så tänkte jag ge mig på att rengöra interiören.
Började med förarsätet då det var sketnast :roll:
Då bilen gått som tjänstebil innan så har det tyvärr inte lagts för mycket kärlek på den så interiören var ordentligen nergången tyvärr. Men med lite kemikalier och ett par timmars slit så så blev det snäppet bättre :)

Fick bara tagit en jämförelse bild så mer kommer i veckan :D

Förarsätet innan
Bild

Förarsätet efter
Bild

Kommer dock köra en runda till för att få det i det skick jag vill :wink:
Användarvisningsbild
av KimGun
Nu är listerna samt dragkrokskåpan hämtad från lack :D
Blev ett riktigt lyft med listerna!
Dock har regnet öst ner hela helgen så har inte kunnat tvätta av bilen så får ursäkta för smutsig bil :wink:

Kåpan för dragkroken
Bild

Dörrlisterna
Bild

Får ta bättre bilder i veckan om vädret bättrar sig!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]