Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Dalmans
har varit ute å härjat ikväll...
tog bilder men dom vart toksuddiga... :evil:

Har iallafall:
- sänkt ner tanken, pillat upp kontakten till nya abs-sensorerna och tagit dän de gamla.
- Hissat upp och bultat fast tanken igen.
- Hängt dit "nya" bärarmen
- insett att en av mina nyinköpta bultar till krängningshämmaren var fel

nya tag imorgon, ska gå ner på Clas Ohlson och kolla om dom har nått liknande som kan duga till k-hämmaren.

i helgen ska fasen bilen stå på egna ben igen :)
Användarvisningsbild
av Nexus
Blir du utsläppt ända bort till clas ohlsson :wink: Passa på köp dig en korv med bröd när inte bullen ser :wink:
Användarvisningsbild
av Dalmans
japp japp, visst är det så. nu står dock bilen på däcken igen och provsvängen är tagen..
klonkelibank från handbromsbackar så efter besiktning tänker jag unna bilen en rejäl broms-service.

Bild

Bilen på backen, här ser ni även hur mycket utrymme jag haft för bytet. på andra sidan kom jag knappt förbi backspegeln, men fick ändå lov att ta några bultar från den sidan.

Bild
En gammal ABS-givare ligger och skäms

sen kunde jag såklart inte hålla mig så jag tog dän lykttorkarna och monterade mina klarglas... bara bilen blir besiktad och körklar så lär jag skaffa mig en XC grill och ett par blinkers..

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
du skulle ju kunna ta isär dimljusen och lacka svart där oxå,skulle nog bli coolt 8)

Bud från utländsk intressent för […]

Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Baklucka låser ej

Hej alla! har en v70-99 som bakluckan inte lå[…]