Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

då var denna helg slut, blev rätt mycket gjort med bilen :)

började fredag kväll/ natt med att polera och waxa upp bilen inför vintern och på lördagen monterades solfilm och jalusi så nu börjar den bli duglig exteriört, det som är kvar är att ta tag i dom matta listerna, sänkas! och börja leta fälgar till nästa säsong, blir troligen 17" :)
dålig som jag är så har jag inte knäppt några vettiga bilder i stundens hetta men tog några helhetsbilder förut.

var lite orolig att jag skulle ha sönder dörrsidorna när jag skulle demontera rutorna. är ju lite skillnad på infästning mot tex 740 :)

Bild
Bild
Bild

blev inte lika kolsvart film som jag hade på 745an jag hade förut, tycker det kan vara bra att se ut med :)
Bild
Absolut, Börjar ju ble riktigt bra! :D

Det där knepet med att färga lykt-insatserna svarta ska jag göra på min mä :mrgreen: :wink:

Tjusig bil i övrigt, Keep up the good work! :twisted:
tackar :) tycker jag med att det blir :)

ja det är inte mycket jobb att lacka insatserna.

börjar redan nu planera vad som kommer hända med denna bil i framtiden, kommer bli någon roligare motor, växellåda, och diff. sen självklart bättre bromsar och väghållning. är lite sugen på en bakaxel med elektrisk diff men det kostar lite väl mycket för att börja med. som det ser ut på motorfronten just nu blir det antingen en motor från en 940 eller någon t5 :) men detta kommer troligtvis ändras med tiden för nu till en början kommer bilen gå som brukis :)
är lite osäker på om "ankstjärten" skulle göra sig bra på min baklucka. jag har ju den nyare som är mer rund än den på bilden :) turbo fälgar blir det nog inte då jag vill ha 17tummare på denna :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15

Tack skall ni ha! Tror precis som ni att bussnin[…]

Kopplingspedal knarrar

Ajajaj, jag anade det. Dock var kopplingspedalen m[…]

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]