Moderator: Moderatorer
NiKeMaN skrev:Höll på att skriva något i stil med: "Välkommen tillbaka till Volvoträsket. Trist att du inte kan välja någon snygg färg på dina V70's"..... Men nu när jag ser den med sänkning, solfilm och snygga fälgar så ser den ju riktigt bra ut![]()
Är fan sugen på att kapa fjädrarna lite på min S80N också. Trots H&R 40mm sänkning och 20" hjul så är den fan hög som sjutton. Överväger större fälgar också men tror jag stannar vid 20" och sänker lite mer istället.
Snyggt jobbat iallafall! :)
anderzohn skrev:Hehe finns ju alltid fler objekt att välja mellan så visst får man välja färg. 8)NiKeMaN skrev:Höll på att skriva något i stil med: "Välkommen tillbaka till Volvoträsket. Trist att du inte kan välja någon snygg färg på dina V70's"..... Men nu när jag ser den med sänkning, solfilm och snygga fälgar så ser den ju riktigt bra ut![]()
Är fan sugen på att kapa fjädrarna lite på min S80N också. Trots H&R 40mm sänkning och 20" hjul så är den fan hög som sjutton. Överväger större fälgar också men tror jag stannar vid 20" och sänker lite mer istället.
Snyggt jobbat iallafall! :)
Ja tyvärr så brukar man inte få välja färg på bilarna när man köper beg..