Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av dahlen
lämnade iväg mina alu fälgar och däck idag :) förhoppningsvis kunde jag hämta dom imorgon :) däcken blev , 185/60r15 fram och 195/60r15 bak :) tog en omväg hem för att njuta av vädret och för att ta några nya bilder :)
konstigt nog så ser den j*vligt hög ut på bilderna :shock:

Bild

ser ju riktigt taskigt ut med slutröret utstickandes så pass mycket så det ändrade jag på när jag kom hem :)
Bild

Bild

Bild

och sen väl hemma så tog jag tag i att flytta in slutröret tillfälligt.. hade tänkt att ta bort sista ljuddämparen senare :)
Bild

det var det som har hänt idag :D kommer nya bilder så fort jag fått hem mina fälgar :D

kommentera nu!
Ståhl skrev:ser ju kalastrevligt ut :wink:
jodå :)

kan även meddela att bilen fick nya skor nyss :) lite små jobbigt att inte få under domkraften dock, bilder kommer imorgon när det går att ta kort :D
skattebefriat är det enda rätta ;) kostar ingenting att äga om man säger så :D

sådär kommer någon bild nu :)
Bild
Bild

blev riktigt snyggt även fast fälgarna är någon tum för små ;)

lyckades även sälja mitt baspaket+slutsteget jag hade i golfen och 745an :) igår kväll.

så nu ska jag riva ur kablarna jag har i tjejens bil och ta det slutsteget och sätta i 240in :D blir att bygga om en gas låda och stoppa i en äldre modell av MDS Power bas, sedan ett gas alpha steg till det :)
jo dom gjorde sig bra :D

kommer några bilder på basinstallationen nu. tänkte gömma kablarna med saknade en dec till plus kabeln för att få det att fungera.

blev en sån här bas för det var en sån jag hade hemma, är någon sorts MDS Power bas..
Bild

"byggde" om en låda till en 10" gasbas. ska ju inte bli något värsting ljud så ville göra det så enkelt och billigt som möjligt.
Bild

hade en skiva med utskuret för 12" bas som skulle kasseras. denna skruvade jag på själva gaslådan bara för att slippa måtta och kapa ur hålet. men fick ändå kapa upp lite i 10" hålet.
Bild

sprejade mdf skivan svart så det skulle passa in mer sedan satte jag dit basen :)
Bild

här är stegen jag använder mig av. ett gas steg. kommer inte ihåg mer. men köptes för ca 3 år sen. :)
Bild

steget skruvade jag iallafall fast bak på lådan
Bild

och sedan är det dags för slutresultatet. hade det inte varit för plus kabeln hade det sett dugligt ut. behövs även en urstädning i bagaget. lådan fick inte plats under hatthyllan och jag vill kunna använda utrymmet, därför den ställdes där :)

Bild
Bild

spelar inte i närheten av mitt förra ljud, men känner inte att jag behöver det i denna bil ;)
Nice. Sitter själv också med planer att införskaffa mig en 240 men jag har 2 egna bilar att fixa och sen så är det en hel del andra på sidan om. Så jag vet inte. Men det kommer bli kul att se vad du kommer att göra med denna. Ser ut som ett skapligt projekt man verkligen kan satsa pengar på :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13
Batmacs Model 3 2020 - Enemy - såld

:-) Grattis! Vad blir det nu då? :-)

Vill minnas att min 854 automat vägde runt 87[…]

230fk går snålt

Ja då borde det ju vara LMM, den ska ju ha k[…]

Jag söker komplette spridarhållere for […]