Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

perhall skrev:Snygg bil!!! Skärningen i klädseln påminner väldigt mycket om 264 GL-77 med plysch samt V70 2,4 -02 Addition med tyg. Volvo har en tendens att återkomma till vissa skärningar i klädseln:)

Snygg som sagt!
PH
Tack!! :P
LOTEZ skrev:Seashell beige? Ser mer ut som willow Green eller va dem heter på S40/V50
Ja det är en seashell beige, den kanske liknar den gröna färgen av ljuset. :wink:
Amli skrev:Grattis till din nya bil :-)-) Tror det är första gången jag ser en XC60 i Seashell. Snyggt.
Tack, roligt att höra :wink:
XC90_Executive skrev:Riktigt snygg bil! :-)-)

Flyttar tråden till "Garaget" istället.
Tack xc90 :-)-)
Sbat skrev:Fin bil!
En fråga jag har är varför valet av beige-inredning?
Kan ju inte vara sådär jättepraktiskt.. eller snyggt..
Jag valde beige inredning för jag tycker att det är jättesnyggt men kanske inte så praktiskt men sköter man om bilen så ska det nog inte vara stora problem :wink:
Guligan skrev:Vrålsnyggt! Åker hellre i denna bilen med en och annan synlig fläck/missfärgning än med den bil som specas genomgående mörkgrå och har en ägare som aldrig gör rent bilen bara för att mörkgrått "är praktiskt".
Tack! :) :-)-) :-)-)
Sbat skrev:
Guligan skrev:Vrålsnyggt! Åker hellre i denna bilen med en och annan synlig fläck/missfärgning än med den bil som specas genomgående mörkgrå och har en ägare som aldrig gör rent bilen bara för att mörkgrått "är praktiskt".
Oj vad jag inte håller med dig :shock:
En mörk inredning är snyggare alla dagar i veckan, ren som skitig.
Sen ser jag inte riktigt logiken i att en beige inredning skulle vara mindre skitig än en mörk. Om man aldrig gör rent bilen beror det på mentaliteten hos ägaren, och inte på färgen på inredningen. En sådan bil har förmodligen fullt med tvättrepor också.
Men är man som jag, och aldrig köper nya bilar, så går beige bort direkt, de blir så väldigt tråkiga och dassiga efter några mil, för att underhållet inte finns.
Det är tur att vi alla tycker olika, jag tycker ljus inredning är exklusivare & finare :D
Guligan skrev:
päpplet skrev:kupen blir att kännas öppnare och mindre instängd med en ljus inredning. Priset blir väl att den är rena helvetet att hålla ren istället :)
Skinnklädseln är väl inga problem, men ratten är lurigare...
För mig har ratten varit lättare att hålla ren än skinnklädselen :wink:

Gäller tidigare modeller som jag först[…]

Började med att bilen larmade om låg ba[…]

Koppling föll i golvet

Vanligt fel att slavvylindern vid växell&arin[…]

Volvo V70 årmodell 2000

Provar kanske Corteco och sparar en slant på[…]