Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Interiören har jag inga bilder på i dagsläget men kan försöka fixa i kvällsläget när det blivet lite mörkt.
En vinge ligger i garaget och väntar på färg så det kommer så småningom.
Nu har jag har prio ett på en ny (begagnad) motor. Så allt annat får vänt just nu.
nja inte direkt men kanske om jag fortsätter och kör som jag gör. den käkar ju både olja och kylarvatten onormalt mycket.
har tänkt att byta motor i sommar till en glt motor. har planer på att snygga till i motorrummet samtidigt.
så efter den 25 så inhandlas en motor från skroten (ligger en och väntar där) sen så blir det lite renovering av den. och förhoppningsvis så är allt klart till semestern då skiftet ska ske.
jo det är lite svart på sina ställen men jag har inte orkat fixa det än
ska ta det en dag när jag orkar.

btw så är det några jävlar som försökt slanga bensin från mig. tror inte de fick någon bensin, men de snodde tanklocket? hoppas de inte hält i något konstigt i tanken bara. köpte ett låsbart tanklock idag på volvo.
202 spänn fattigare.
Bild
Ja det där med slangad bensin är ett helvete, sett luckan på min vara öppen ett par gånger. Men tror inte dom orkar gå på, då jag såg flera luckor va öppna. En va som jag kunde se i alla fall till och med larmad.
Hög tomgång B230FK

Kan vara dålig jord. Jättevanligt fel s[…]

Volvo går dåligt så det gö[…]

Tysta sommardäck V90

Överlag är personliga omdömen av d&[…]

Tackar för tips! Diagnosverktyg är inf&o[…]