Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tallen
Klart den låter.... hehe, du vet jag går efter Loud pipes save lives... har bara inte fått dit den dekalen ännu...
jag följde bara trafirytmen... vilket du måste gjort med i så fall då du inte släppte av heller :lol: eftersom avståndet aldrig ökade hehe
Användarvisningsbild
av Nexus
avståndet ökade vid 30 skylten men sen tog jag igen det på rakan efter rondellen,min är ju inte sänkt så jag välter ju i kurvorna :lol:
Vinka nästa gång jag är inte så otrevlig som man kan tro \;-)
Användarvisningsbild
av Tallen
ja jag hejade ju hehe... nä inget mer än prövat tanka på E85.... gör inte det på en Volvo med 230K och snålställd motor och nerskruvad tomgång... det blir inge bra hehe.. var bara tvungen att testa :lol: :lol: :lol:
Användarvisningsbild
av Tallen
Ja visst... stälde om förgasaren så den drar lite mindre... dock resulterade det i att jag fick sänka tomgången... gör ingen jätte-märkbar skillnad men blir något snålare tillförssel av soppa... men det ska justeras tillbaka då den blir ännu slöare just nu hehe skitmotor.. är tråkit att behöva åka eco-driving big time.. då bilen med denna inställning gör att man faktiskt måste gasa något extra vid uppförsbackar och dyligt... så den blir ju inte snålare i längden hehe inget jag rekomenderar... va bara ett kul test!
Bromsbelägg

Skulle också köpa ate, erkänt bra.

Motorbyte Volvo 240

Underdelen på en kontorsstol fungerar bra so[…]

Vad intervallen är vet jag inte men som Erik […]

Sitter fjädrarna rätt. Hade samma prob[…]