Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av jojjevg
Ja okej nu förstår jag det är bara att jag har aldrig sett eller hört denna ord.
Samma problem hade jag men min f.d. bil plus att jag hade fått massa sprickor också. Det blev 3 gånger slipad och lackerat igen. Jag får hoppas att du inte komma upp i så många gånger.

Lycka till och vi väntar på bilder. :wink:
Användarvisningsbild
av buddha88
På fredag ska stötfångarn in på lack, håller tummarna för att d blir bra för andra gången, inte så kul o lägga ut för mycket pengar på bilen när man e mellan 2 jobb :D
Användarvisningsbild
av buddha88
ÄNTLIGEN har man råd o köpa sidokjolar te S70:n :-)-) får dom förhoppningsvis på fredag, sen e d bara o lacka både Evolve stötfångarn o Touring kjolarna, kommer lite närmare färdigt projekt iaf :D :D
Användarvisningsbild
av buddha88
NU har kjolarna kommit, fasen va snyggt d ser ut på bilen, kommer bilder när ja har skruvat på dom
:-)-)
Användarvisningsbild
av Nexus
touring kjolarna? är det de som ser ut som t y p M3 kjolar?
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:touring kjolarna? är det de som ser ut som t y p M3 kjolar?
jep, d e dom som ser ut som M3 kjolar
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:då hade jag valt de andra kjolarna :wink:
Du menar Evolve kjolarna??? Ja tycker Touring kjolarna passar bättre, kommer upp bilder, för dom ska test monteras ikväll innan lack :D
Användarvisningsbild
av Nexus
ja evolve är enligt mig snyggare men snyggast är V I P kjolarna :-@
Användarvisningsbild
av buddha88
Grammse skrev:ja evolve är enligt mig snyggare men snyggast är V I P kjolarna :-@
V I P kjolar, har du bild på dom eller vet du nån sida som d finns sånna te salu, o finns d hela kit som e V I P???
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 52
Shims under "bladfjäder"

På Sweedspeed är det några som by[…]

Kör Ctek Njord med lastbalansering

Två lambdasonder på 65k / 26år, […]

Tjosan! Gammal tråd med aktuellt problem. Al[…]