Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cybermunk
Det går framåt :D
av slayer
Fortsätter med mina små updates hehe. Idag pressade jag ur bussningarna i bärarmarna och slipade bort lite rost o skit innan jag la första lagret med färg. Ska sätta mig o beställa hem lite nya bussningar o grejer nu.

Måste säga att den roterande stålborsten till vinkelslipen va ruskigt bra :D
Bild
Bild
Bild
Användarvisningsbild
av Fluffen
Stålborste på vinkelslip funkar väldigt bra men när den börjar bli lite sliten så får man många ståltrådar i skinnet och på tröjan. :lol:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Vad är det för leksak du har köpt?
Själv har jag en Kymco KXR 250 som jag leker med här hemma på gården, jäkligt roligt att åka och sladda samt reta grannar med. :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Nexus
min första tanke var att där skulle du haft bläster.Vi hade en trummelbläster på mitt gammla jobb.Blästa mycket bildelar där till kompisens veteran traktorer/bilar.Bara kasta in och trycka på knappen :D
Är det första strykningen på bilderna?
av slayer
Fluffen skrev:Vad är det för leksak du har köpt?
Själv har jag en Kymco KXR 250 som jag leker med här hemma på gården, jäkligt roligt att åka och sladda samt reta grannar med. :mrgreen:
Det är en Goes 450x 07a Går riktigt bra o sjukt kul o sladda grusvägar 8)
Grammse skrev:min första tanke var att där skulle du haft bläster.Vi hade en trummelbläster på mitt gammla jobb.Blästa mycket bildelar där till kompisens veteran traktorer/bilar.Bara kasta in och trycka på knappen :D
Är det första strykningen på bilderna?
Mjo en bläster vore inte alls dummt o ha :( Japp det är första strykningen på bilden, lär nog behövas en 2 till.
av slayer
Märkte idag att höger bärarma va ju riktigt krokig vid ena bussningen, måste tagit i en sten eller nått. Så jag får nog skaffa en ny om det inte går att rikta till den lite. Tur att den är uppmålad så den blir fin på skrothögen :D
av slayer
Lite dåligt med uppdateringar nu då det inte hänt mycket alls faktiskt.
Fick i alla fall tag på en fin bärarm och har målat upp dem nu. Beställde bussningar o grejer idag så snart är det dags o byta balken o montera ihop framvagnen igen :)

Ja det där med att borra är inte helt ri[…]

Jag har hört det går att ta bort den fu[…]

230fk går snålt

Vad styr uppfetningen av blandningen då vid […]

Slänger in en fråga och hoppas att de[…]