Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Stagern
Har varit på semester nu. jag kan berätta lite om motorn det är en b230ft från 1991 det sitter en timo kam i toppen och nästan fullportad och det är 1000531 topp. turbon är specialfixad ska ta bild på den sen. Vi har bytt i princip alt i blocket och toppen alla packningar, vev lager, ramlager, portat toppen lite till. Så den har nog alt 300-350 hästar.
Användarvisningsbild
av Stagern
Igår så införskaffade jag monroe ljuddämpare fram nu letar jag efter monroe ljuddämpare till bak och sen blir det väl klien fjädrar på de. Sen införskaffade jag sportbromsskivor (zimmerman) fram letar nu efter samma bak. Sen värkar bakaxeln helt slut så jag tänkte köpa en sån här http://www.blocket.se/stockholm/Diffad_ ... ?ca=11&w=1 med aussie locker för 5900 med 3.31 utväxling. Och så är turbon hel slut men vad tycker ni man ska använda för turbo jag vill att den ska ha rätt mycket effekt (runt 350 hk - 400 hk) men så billig som möjligt
Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]

Slänger in en fråga och hoppas att den […]