Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Tomas88
Jo de kan ju vara som du säger Grammse, ibland inser man att det egentligen hade gått snabbare att lossa något som man inge lossat för att spara tid. Men det är också lite svårt att spekulera när man inte har bilen framför sig och kan undersöka saken.

TheBree vad tror du? Har du studerat saken närmare? Du kan ju alltid kolla i din Haynes om det står nåt om att lossa rutan osv.
Användarvisningsbild
av TheBree
Jag tror nog att jag ska klara det utan att montera ner rutan. Ska ta och utvärdera det ordentligt imorgon då det är ljust och jag kan se mer. Har kollat lite i Haynes och det känns som om att jag aldrig reder ut att montera ner rutan själv. Så om det inte går att byta listen utan att montera ner rutan så skiter jag nog i det. Det är i så fall om jag lämnar in det.

Jag ska i alla fall lägga in en beställning på Speedparts, bl.a. dekorlister. De kostar typ 50:- så om jag skiter i det så är det inte så mycket pengar som jag förlorar

Föresten, vad tycker ni om oken? Ska de förbli röda? Har flera stycken som tycker att det vore stilrenare med svarta eller gråa (främst Saab-ägare).
Vad tycker ni?

Bild

Bild

Bild

Vad tycker ni?
Användarvisningsbild
av Tomas88
Rött är absout snyggast på en svart bil enligt min mening. Men du vet ju redan vad jag tycker. :wink:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Gråa skulle väl inte vara helt fel antar jag. :roll:
Rött har ju nästan alla nu förtiden tycker jag. :|
Användarvisningsbild
av Nexus
Tomas88 skrev:Rött är absout snyggast på en svart bil enligt min mening. Men du vet ju redan vad jag tycker. :wink:
Rött är skitsnyggt på svart bil tycker jag osså :-)-)
Sen så fixar ni nog bytet av dekoren tror jag. slå era kloka hjärnor ihop så löser det sig :mrgreen:
Användarvisningsbild
av Fluffen
Grå/silver som R bilarna har på oken vore ju inte helt fel.
Måste ju vara emot alla som tycker rött är snyggast. 8)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 38
Hård Bromspedal

Problemet löstes genom att rensa hålet […]

Jo priset har stigit varje år, men är s[…]

Mjukvarustrul XC60 2026

Tack. Tro mig, jag har gått igenom instä[…]

Jag har mätt upp spänningen vid generato[…]