Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av jbl
Juppz nice bil :-)
av Atenza
Facelift baklysen är nu beställt + att det vita bromsljuset i vingen sitter på plats.. En MDS boomlåda har oxå hittat sin plats i skuffen :)
av Atenza
När vi monterade facelift bakljusen å kopplar in dem så märker vi att ljusdiodbryggan ej lyser, tar bort å kollar.. Hmm inga diodrar.. Men på h-sida fanns det. Var bara å sätta dit original bakljusen igen å ringa imorgon å beställa en brygga då :(
av Atenza
Nya bryggan kommer förhoppningsvis idag och på fredag skall pärlan besiktas. Hoppas den går igenom med volvos xenonljus.

Fredag den 22/2 lämnas bilen in för en PPC box samt solfilmning runt om. Lägger upp nya bilder nästa helg på resultatet..
Användarvisningsbild
av Pliind
Förresten, kan du förklara hur din spak fungerar? :D har inte riktigt fattat mig på hur man gasar/bromsar med en spak bara...
av Atenza
drar jag reglaget mot mig så gasar jag å från mig så bromsar jag, ungefär som i ett flygplan
Användarvisningsbild
av Pliind
aah! :D ofasen! tackar för svaret :) slipper jag nöta på den frågan nå mer :)
av Atenza
Byter även till bsr:s avgassystem å öppna luftfilter nu samtidigt som ppc boxen, hoppas jag blir nöjd med resultatet :)
av Atenza
Hänt lite grejjer sen sist nu..

Testade nya fälgarna i söndags.. Blir nog bra det :)

Spath 8x20"
Bild
Användarvisningsbild
av Pliind
:shock: :shock: :shock: :shock: där fick jag en utlösning i ögonen!! PORRRRRRRRRRRRRRR!!
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]