Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Pliind
Hade tråkigt så gick ut å plåta lite bilder :P

liten closeup på lackeringen på listen (ska göras om med riktig färg senare)

Bild

köpte ventilhattar idag också :)

Bild

bild på mina baums :)

Bild

usch måste fixa rosten bakom vänster bakljus

Bild

bonus bild :lol:

Bild
Användarvisningsbild
av Pliind
Baslåde bygge händer nu i veckan! eller imorgon om jag kan få min kompis att få tummen ur ;)

då ska jag smälla in 4 st Proson 10" och 2 st Proson 6x9or :) mitt nuvarande ljud = volvo orginal högtalare (spelar på duktigt :) knappt använda) och 2 st Proson 10" i en halvtaskig låda.. hähä men räcker för att få bakluckan att vibrera! :P
Användarvisningsbild
av Pliind
klarglas is the shit ;) hitta på skroten! :D

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
varför ser de så mörka ut i hörnen ?? är det så orginal eller lackat i strålkast??

]
Användarvisningsbild
av Pliind
Kallas en Zibbe lackering ;) hehe en kille på ett annat forum kom på detta, man lackar de två plastbitarna i varje hör på lyktan svart eller vad som helst, i mitt fall antacritgrått :)
Användarvisningsbild
av NORDIC MAN
he he kul läsning denna tråden 8) det är tydligt att en gammal sosse container kan ha högt kpk- värde!

kpk=kul per krona :lol:

mvh/olof
Användarvisningsbild
av Pliind
mjo precis :) roligare med äldra bilar också, mer man kan göra själv, med nyare så måste man köpa nytt för att det ska se snyggt ut :P

MER BILDER!?! :D muhaha bytte väck mitt 240 jalusi+52mm klocka mot denna godingen +en broder till andra sidan :)

vita blinkers is the shit 8)
Bild
Användarvisningsbild
av Nexus
Vita blikers :D . Du ser man kan fixa utan att det kostar en massa pengar :wink:
Användarvisningsbild
av Pliind
jäpp ;) men nu tycker jag fan att snubben med snowcapen ska höra av sig :( gått 2 veckor och han har fortfarande inte hört av sig till mig, skulle pröjsa 100kr för det :/
Användarvisningsbild
av Pliind
Hehe var nyss uppe på berget här vid min tjejs hus! träffade en söt skolklass påvägen ner(9or ej småbarn!), tror inte att de var så rena längre efter att jag passera dem (älska grusväg) :twisted:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 64

Det går, men det ända "rätta&[…]