Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Petrus
Nu när det blev så bra fram så kan det ju inte va sämre bak...så på mändag om jag hinner skall jag beställa klarglas dit också... :wink:
av jbl
Klockrent helt enkelt 8)
av Dykaren
Ja ser verkligen riktigt fräscht ut måste jag säga:) Hur mycket kostade lackering av lister? För jag antar att du har lackat listerna?
Användarvisningsbild
av Petrus
Dykaren skrev:Ja ser verkligen riktigt fräscht ut måste jag säga:) Hur mycket kostade lackering av lister? För jag antar att du har lackat listerna?
Tror att det gick på ca 3500-4000:-...
Användarvisningsbild
av VolvoBengan
Snyggt Petrus... vidrigt snyggt!

Kanske är dig man ska pm.a om du vill tjäna lite extra deg o byta mina lyktor mot klarglas på en S60? :lol:

Vi bor ju nästan grannar, runt hörnet :wink:
Användarvisningsbild
av Petrus
Det är bara att du hör av dig så skall jag höra med kompisen...det var han som satte in dom åt mig....han jobbar ju på en bilverkstad..så han ju det där..:)
Användarvisningsbild
av Petrus
Nu skall jag bygga om bilen lite grann....från en lätt tryckare till fulltrycksturbo...blir ju genast lite mer roligare att åka på dom svenska vägarna..så nu skall det på dumpventil och lite annat smått och gott :wink: ...så jag köpte 2 st mätera som skall sitta på A-stolpen..det blev en för laddtryck och sä blev det en vattentemp....så här ser dom ut...
Bild
av Daddan
Är du säker på det? Blir säkert kul, men f-bolaget gillar inte det och du har redan visat regnr här...

Väldigt fin bil utvändigt i alla fall.

840 kPa motsvarar 8,4 Bar vilket är alldeles […]

Hade varierande tomgång i min 99a 2,5t F&oum[…]

Hej! Ja deras universal damask var för kort […]