- tis 18 mar 2014, 19:16
Det här är ju typ den tristaste tråd på detta forum. Är ju egentligen inget projekt heller. Den körs mest... Dock har den fått nya belägg bak och handbromsbackar då dessa var allt annat än nya. Sen fick jag ett skrapljud som man ju trodde var bak, men visade sig vara fram. 46000 mil som taxi i Borås sätter sina spår, så nu sitter det bara en bromssköld fram, den hade rostat lös i ena fästet.
Bortsett från sånt så körs den bara som sagt, och funkar klockrent. Men börjar vilja ha sommar så man blir av med polska skitregumeringar på risiga 15" och få skruva dit Thor 17" med nya sulor! Thorfälgarna är dessutom utan fula märken efter trottoarkanter osv. Ska beställa två nya centrumkåpor bara och tvätta dom så blir de här kanon.
Tips på bra solfilm till framrutorna förövrigt? Väldigt ljus men som hjälper till att skinnklädseln inte blir så förbannat varm på sommaren. Alltså typ 75-80% genomsläpp. Bakrutorna är det 5% genomsläpp på, tror farbror blå börjar gnälla om jag har de på framrutorna också
Är lite fundersam på en bård också...
Bortsett från sånt så körs den bara som sagt, och funkar klockrent. Men börjar vilja ha sommar så man blir av med polska skitregumeringar på risiga 15" och få skruva dit Thor 17" med nya sulor! Thorfälgarna är dessutom utan fula märken efter trottoarkanter osv. Ska beställa två nya centrumkåpor bara och tvätta dom så blir de här kanon.
Tips på bra solfilm till framrutorna förövrigt? Väldigt ljus men som hjälper till att skinnklädseln inte blir så förbannat varm på sommaren. Alltså typ 75-80% genomsläpp. Bakrutorna är det 5% genomsläpp på, tror farbror blå börjar gnälla om jag har de på framrutorna också

Nuvarande Volvo:
V70 2.4D ´07
Tidigare Volvo:
245 GL ´88
945 GL ´91
Amazon 2dr ´66
Amazon hgv fd civilbil ´69
Amazon hgv taksänkt delivery ´66
V70 2.4D ´07
Tidigare Volvo:
245 GL ´88
945 GL ´91