Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Men som den är nu funkar den väl inte alls om jag förstått allt rätt?
Ingen aning har inte vågat att prova den :mrgreen:
Lucif3r skrev:limma går men... Har den väl gått sönder så kommer den gå sönder någon annanstans istället. Högtalaren ser verkligen inte ut att vara i bra skick i övrigt heller...
Tror att den är bortom räddning då den även är lös från mitt konan, Ny på volvo fanns inte att få tag på men en ny skulöle ha kostat 2000kr ungefär :shock: ska höra med BRL om dom kan ha något. Tror inte ens att denna högtalare spelar något om inte surroundboxen finns.
Exyzäta skrev:
Torparn12 skrev:Du vill nog inte höra det men tycker faktiskt grillen som satt på innan du bytte var snyggare men som sagt bara jag som tycker det.
Sådana här komponentbyggda fordon kallas för HPD, HoPlockadeDelar. :-D
Haha ja de stämmer nog, med tillräckligt tålamod och lite kunskap kan man få det mesta att fungera.
Torparn12 skrev:Du vill nog inte höra det men tycker faktiskt grillen som satt på innan du bytte var snyggare men som sagt bara jag som tycker det.
haha det är lugnt vi tycker ju olika :D
  • 1
  • 198
  • 199
  • 200
  • 201
  • 202
  • 252
Förfrågan urklipp ur VIDA

Hej, jag söker skisser där man ser delar[…]

20250816_143203.jpg Hittade 4st Njord fälga[…]

Bränslesystem v70 awd -97