Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:Ok ja reläerna är ryckt från en 850 vet dock ej om det var larm eller ej.

Eftersom det satt ett enkelt 210-relä så hade den inget larm ;) Larmet är som sagt 210-211 dubbelrelä, med en grön kontakt på toppen för LED och glaskross sensorn :). Svår att missa :D
Aha ok då vet jag det :-)-)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Nu har jag varit och fyndat mera delar till min bil. Om jag klarar av att lägga upp bilder från mobilen här så kommer det att bli en liten bild uppdate här sen :D

Kan iaf avslöja att jag är mer än nöjd med det jag hittade :D
Användarvisningsbild
av Bonden1989
Har du varit runt på alla returbilens anläggningar eller? :lol: Verkar ju som att det står ett par nere i Skåne med C-högtalare och beige inredning... :roll: :wink:

Har vi tur så har du köpt ett kromat handtag till handskfacket också, så vi slipper se den där gråa fula plastbiten! :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Tette skrev:Va tusan, ska jag måsta hålla ögonen öppna ikväll då för att ev vara först i kön den här gången? :mrgreen:
Haha nej igen fara det var bara delar till min bil som jag hittade.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Storfyndarn! Haha! :wink:

Men är alltid kul med lite "nya" grejer. :)
Haha ja absolut det är jag det :mrgreen:

Jag det är det :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Bonden1989 skrev:Har du varit runt på alla returbilens anläggningar eller? :lol: Verkar ju som att det står ett par nere i Skåne med C-högtalare och beige inredning... :roll: :wink:

Har vi tur så har du köpt ett kromat handtag till handskfacket också, så vi slipper se den där gråa fula plastbiten! :wink:
Nej det skulle kosta mig alldeles för mycket.... Ja tyvärr så verkar det vara där nere som bilarna med c-högtalarna finns.

Har totalt glömt bort det handtaget jag :oops:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja jag har då varit på skroten igen och lyckats få tag i det så länge eftertraktade centerhögtalaren (B) :D plus en bräda, ja jag vet att brädan och centerhögtalaren är i fel färg men det skiter jag i, tror nog att det kommer bli snyggt med lite brytning. Fick även tag i en XC-grill, kabel härvan till centerhögtalaren, kabelhärvan till slutsteget, konsolen till surroundboxen. Tyvärr så hade någon varit före och tagit surroundboxen :x så nu är det bara den som fattas.

Lite bilder iaf :)

Allt som jag hittade.
Bild

XC-grillen som var i väldigt fint skick. Stort plus är att det är en senare grill 99- då den har den nya Volvo märket.
Bild

Centerhögtalaren.
Bild
  • 1
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 200
  • 252

Det var oljefällan som var igensatt. Bät[…]

Nu har vi grävt lite mer i kablarna, den grov[…]