Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:Förresten, har du hört något från försäkringsbolaget ännu ? :)
Nej det har varit tyst därifrån, men det är ju semestertider och allt.
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:
garinge skrev:Förresten, har du hört något från försäkringsbolaget ännu ? :)
Nej det har varit tyst därifrån, men det är ju semestertider och allt.
Det kvittar, bara ringa... :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja men hör jag inget så åker jag in på den tiden som jag har bokat.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Bara att ringa och skynda på dom! (PO)
Nja sådan brådska är det inte.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja denna lilla uppdatering skulle jag ha skrivit om förra veckan innan helgen men det vart totalt bort glömt :oops:

Jag har iaf varit ute och monterat in dom 5 tändspolarna som jag köpte på skroten alla fungerar (B) vilket jag hade på känn :) sen så kom jag ju även på att det kanske var dags att göra rent sportluftfiltret som jag satte in i vintras. Det var att lite skitigt, tyvärr så tog jag inte någon bild på det :(.
Startade även upp motorn och torr gasade lite utan filter jäklar så underbart ljud :D :D

Sen så vart jag även till Frykmalms och frågade ifall dom hade någon centerhögtalare, dom sa att det kunde kanske sitta någon i en bil på skrotgården och eftersom att det inte är någon självplock så får man inte gå ut och kolla efter :( Iaf han skulle höra av sig i fredags om det fanns någon centerhögtalare eller ej, har inte hört ett ljud från dom :x ännu en anledning till att rata skrotar som inte har någon självplock och har ett alldeles för högt pris :x skulle förresten få ge 300 kr för en centerhögtalare :shock: för vissa kanske det kan låta billigt men nej inte om man jämför med skroten i Kristinehamn.

Lite bilder iaf :)

En motor :lol:
Bild

Allt klart förutom sportluftfiltret som ligger på tork.
Bild

Här ligger filtret och väntar på att oljas in :)
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Biltemafilter?
Visst då kan jag lika gärna köra utan filter :lol: Biltemas insatsfilter passar inte dom är 1 cm för små :shock:
Det är faktiskt ett JR filter från BSR :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Satt precis och bläddrade igenom bland bilder och så här såg visst min bil ut invändigt förra året vid denna tiden :shock:
Bild

Så här ser den ut nu :) ganska så stor skillnad.
Bild
  • 1
  • 192
  • 193
  • 194
  • 195
  • 196
  • 252

Tack alla för svaren!!

Xc60 MY26 Kylt handsfack

Har för mig att volvo tog bort det kylda hand[…]

Om du behöver uppdatera mjukvara vet jag inte[…]