Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Jahapp, då var spikningarna löst. Lösningen blev helt enkelt att jag kör på 0,75 bars ladd.. Som känt är ju B230ET:ns vevstakar gjorda av kexchocklad.. Så laddar man på mer så får man gå och köpa sig en ny motor och det har jag ingen lust med eftersom detta är fortfarande en bruksbil...

Hur som helst, mer kul grejjer är såklart på G.

Eftersom jag egetligen hatar "lådbilder" så får ni bara en.. Nästa update så sitter grejjerna på bilen. Så nu får ni gissa lite.. :)

Bild

/Ticken
Användarvisningsbild
av Ticken
Nope, inga nya stakar. Faktum är att den går som f-n på 0,75 bars ladd.. Så det får vara..

Japp, är det från KL så är det inte tråkiga grejjer iaf..!

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Öppna lådeländet för oss nu då!

Fick själv en låda idag förresten :) Som jag inte lär hämta ut förrän måndag..
Buslådan innehåll KLRACINGs 40/60 sänkfjädrar.. Så dom och inre+yttre styrleder & spindelleder har blivit bytta i helgen.. Även framvagnsinställningen fick sig en omgång..

Låter bilderna tala för sig själva.. Kommentera lite och kan erkänna att jag inte fick till en enda bra helhetsbild på bilen. Men, det kommer!

Jo en sak till, den är rysligt otvättad också. Så nu var det det sagt.

Nya grejjer till volvon. Inre&Yttre styrleder, spindelleder och sänkfjädrar. Snabb och problemfri leverans från http://www.skruvat.se & http://www.KLracing.se
Bild

Qualifier 7,5 * 17 Tum..
Bild

Det har inhandlats stenhårda sladd-däck..
Bild

3Tum hela vägen från turbon och 4Tums utblås morrar fint. Bara en dämpare..
Bild

Sänkfjädrar monterade i bak..
Bild

Och i fram..
Bild

Det lite smålustiga här är att det är typ bara spindeln och bromsarna (som visseligen snart också ska bytas) som inte är nytt..
Bild

Sådär..! Tyvärr är det här den bästa helhetsbilden.. Men man får en känsla för hur låg den blev iaf. Perfekt!
Bild

Tippen nästa då..?
Bild

Lite forumreklam i vindrutan..
Bild

Och sist men inte minst - framvagnsinställning..
Bild

/Ticken
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 24

Ingen aning men testa att dra ur säkringarna […]

Hoppar på denna tråd. Har en en Volvo[…]

Sena GDI, minns inte vilket fabrikat men det var j[…]