Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:Klart man kan välja om man vill ha eu skylt hållare eller ej bara fram med vinkelslipen när skylten kommer hem och kapa bort eu-märket :P
går med plåtsax med :P
Användarvisningsbild
av Allinug
Lillarapunzel skrev:Daydreamer:
För några år sedan kunde man fortfarande få skyltar utan EU-flagg och allt sånt krafs på, men den möjligheten togs bort häromåret enligt pappa.
Senast idag såg jag en 945a med senaste versionens nummerplåt. Det såg lite ut som "välkommen till framtiden", i negativ bemärkelse...:lol:
Fast Sverige gick ju med i EU 1995, så om din 96:a skulle ha en EU-skylt så är den inte helt felplacerad, historiskt sett...
Användarvisningsbild
av benny10
Allinug skrev:Fast Sverige gick ju med i EU 1995, så om din 96:a skulle ha en EU-skylt så är den inte helt felplacerad, historiskt sett...
EU-skylten kom dock först 2003. Hur som helst, hellre EU-skylt på en äldre bil än en sliten originalskylt. Har själv tidigare bytt på en Peugeot 206 från tidigt 2000-tal och tyckte bara det höjde fräschhetsintrycket.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Klart man kan välja om man vill ha eu skylt hållare eller ej bara fram med vinkelslipen när skylten kommer hem och kapa bort eu-märket :P
går med plåtsax med :P
Ja klart att det går med den också :) men vinkelslipen är roligare att använda :wink:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Som tur är så sitter det nya skyltar på min bil innan dom gjorde om skylten och det är heller inget eu-märke på dom. :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
Min har EU-skyltar "orginal" :mrgreen: Importerad till sverige -04 så... ;)
Har faktiskt inget emot 'dom' EU-skyltarna, är väl nästan så jag föredrar dom framför den äldre typen utan EU... Fast det beror på bil modell...

Dom nya utan plats för skattemärke(mellanrum mellan bokstäver och siffror) ser dock förjävliga ut :*O/
av Lillarapunzel
"What havn't kill it the first time will hopefully (not) try again...." :evil:
Tidigare i veckan upptäckte jag ju att någon varit och brutit på bak-nummerplåten på Blå. När jag kom hem från stallet nu i eftermiddags hade någon brutit på den ännu mer. Förbannad_tjej-97 var det här :evil:
Undrar om det är mina plågoandar från grundskolan eller om det är någon som vill jävlas för att jag inte bytt kamrem? ?:-/
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lucif3r skrev:Min har EU-skyltar "orginal" :mrgreen: Importerad till sverige -04 så... ;)
Har faktiskt inget emot 'dom' EU-skyltarna, är väl nästan så jag föredrar dom framför den äldre typen utan EU... Fast det beror på bil modell...

Dom nya utan plats för skattemärke(mellanrum mellan bokstäver och siffror) ser dock förjävliga ut :*O/
Ja dom gamla skyltarna med eu-märket är helt ok, men dom nya som inte har något mellanrum ser bara förjävliga ut :*O/

Jag har ju denna skylten utan något eu-märke och av gamla moddelen. Bild från i vintras Observera adventsljusstakarna :wink:
Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:"What havn't kill it the first time will hopefully (not) try again...." :evil:
Tidigare i veckan upptäckte jag ju att någon varit och brutit på bak-nummerplåten på Blå. När jag kom hem från stallet nu i eftermiddags hade någon brutit på den ännu mer. Förbannad_tjej-97 var det här :evil:
Undrar om det är mina plågoandar från grundskolan eller om det är någon som vill jävlas för att jag inte bytt kamrem? ?:-/
Nu när dom inte har fått bort skylten på andra försöket så ska du nog se att dom har kapat bort den med vinkelslipen nästa gång :mrgreen: :wink: Men det kanske är kamremen som slakar och är där och snärtar till skylten :P BYT KAMREM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen:
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 159
V70N Facelift Xenonlampor

Sonen fick nedslag på A traktorn ”otil[…]

C40 körkomfort.

Sedan några veckor kör jag en C40 fwd -[…]

Med hjälp av elschema, ett nytt iso kablage s[…]