Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Köpte ett nytt batteri i höstas från Volvo. Kostade kring 1300 kr ord. pris och var på 80 eller 85 Ah, så 1800 kr ord pris på mekonomen lät ju dyrt, om inte Bosch:s batterier är så pass mycket bättre.
Användarvisningsbild
av Micce1980
Kan bara sålla mig i skaran och säga, snyygggtt :-)-)
hej!

visst är t6:an trevlig. ett tips är att polestar optimera den. då blir den ännu trevligare.

det här med bromsar. jag är inne på att upgradera mina bromsar till min v70 t6 -12. när jag körde på bana så började det ryka som bara den.

vet du vilka man ska ha?

urban
Användarvisningsbild
av MartinS
Skall du köra bana kan jag rekomendera Carbon friction om det finns till volvobromsar?!
Användarvisningsbild
av StefanN
Två fix idag, ett gick bra och ett gick mindre bra.
Ny torkare bak behövdes då nån klåpare som justerat läget använt en skruvmejsel för att ta bort täckkåpan i mitten med följd att det va märken i den. Ny arm och blad monterad i perfekt läge så det inte hänger.

Bild
Sen det nya jalusiet till mittkonsolen visade sig vara "Dark Wood" istället för "Classic Wood" som har nummer 31403096.
Och nån Classic finns ju så klart inte att hitta, frågan är om jag ska köra med den gamla beiga eller beställa ny på Bilia? den kostar runt 1300:- för bara den delen ny.
Bild
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 69

Hej, Jag köpte en 2014s Volvo v60 för un[…]

blev ju riktigt bra där! dom gläns[…]

Monterade till slut MOST blåtands modulen me[…]

Bra att det löste sig, dock jag är 99% s[…]