White skrev:Aja, det behövs ju städas även inne i bilen så... :)Ja det var bara handskfacket som vart städat det blev en "fusk" städning denna gången :lol:
Moderator: Moderatorer
White skrev:Aja, det behövs ju städas även inne i bilen så... :)Ja det var bara handskfacket som vart städat det blev en "fusk" städning denna gången :lol:
Lucif3r skrev:Sol? vart då? Här har det minsann ösregnat och åskat halva dagen :lol:Skicka över det till Öland då!
White skrev:Kul med lite historik!Ja absolut-)
Nee... Plockade du bort fransarna!? Men dom kanske var lite provoserande för klåfingriga gynnare. :mrgreen:
Ska du inte satsa på en komplett chassi-sats? :)
White skrev:Ja dom har kanske bra hjulupphängning original? Ser man på 940 så beter den sig som en trålare i kuling när man kommer upp i hastighet!
DayDreamer skrev: Jag hade ingen spekulant på dom när jag la ut dom här, hade jag haft det så hade jag aldrig lagt ut dom här :) Självklart så hojtar jag till :DSååå hur har det gått, har spekulanten hoppat av så dom kan göra någon nytta i min bil? :lol: :lol: :lol:
White skrev:Ja dom har kanske bra hjulupphängning original? Ser man på 940 så beter den sig som en trålare i kuling när man kommer upp i hastighet!Ja det är dag och natt i skillnad på dom :o
En ständig jakt på kapital verkar vara […]