Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

White skrev:Jäklar vad du fyndar! :-)-)
Jajamän det gäller att ligga i :D och så kan det ju vara bra att ha alla dessa saker ifall någon i min närhet behöver något eller jag själv :D
aldrig fel med fynd :P

dock så kan man inte döma en tändspole på dess yttre skick, min jag bytte förra året på min v70 turbo såg ren och ganska ny ut, men var sopslut, och har sett tändspolar som varit tokrena/fina och varit kassa ändå, allt handlar om elektroniken invändigt, så köpa tändspolar beggat skulle jag aldrig göra, kan bli pengar i sjön om dom är i kasst skick... :)

Ventgallerna ser ut som mina, har såna där i min 01:a, fast inte med "kromet" på grejen man styr runt med där.. vad ska du ha för dom? haha ;)
garinge skrev:aldrig fel med fynd :P

dock så kan man inte döma en tändspole på dess yttre skick, min jag bytte förra året på min v70 turbo såg ren och ganska ny ut, men var sopslut, och har sett tändspolar som varit tokrena/fina och varit kassa ändå, allt handlar om elektroniken invändigt, så köpa tändspolar beggat skulle jag aldrig göra, kan bli pengar i sjön om dom är i kasst skick... :)

Ventgallerna ser ut som mina, har såna där i min 01:a, fast inte med "kromet" på grejen man styr runt med där.. vad ska du ha för dom? haha ;)
Nänänä stopp, jag paxar vent. gallerna till v70N :mrgreen: Sådana är sjukt svåra att hitta på bildelsbasen (har 13 mil enkel till närmaste skrot) Vad vill du, Daydreamer ha för summa? :lol:

Sen de där ögonfransarna, förlåt men jag kräks lite i jackfickan... Så illa på en i övrigt stilren och välhållen bil
Tette skrev: Nänänä stopp, jag paxar vent. gallerna till v70N :mrgreen: Sådana är sjukt svåra att hitta på bildelsbasen (har 13 mil enkel till närmaste skrot) Vad vill du, Daydreamer ha för summa? :lol:
Hey försök inte, jag frågade först, så pilutta dig! :P

Nja både ja och nej skulle jag nog säga :P dessa hade inte ens rostat där metallen syns :) jaja det märks för totalt 300 kr var det inget att bråka över
ska ta och testa dom på min bil också så att jag vet att dom fungerar. :)

Ja du 150-200 kr kanske? Är totalt värde lös på att värdera saker som sagt :mrgreen: Men jag har faktiskt redan en annan spekulant på dom men blir det inget av så kommer jag att höra av mig :)
Tette skrev:

Nänänä stopp, jag paxar vent. gallerna till v70N :mrgreen: Sådana är sjukt svåra att hitta på bildelsbasen (har 13 mil enkel till närmaste skrot) Vad vill du, Daydreamer ha för summa? :lol:

Sen de där ögonfransarna, förlåt men jag kräks lite i jackfickan... Så illa på en i övrigt stilren och välhållen bil
Haha det var nästan så jag väntade mig att ni skulle slåss om dessa gallerna :lol: har som sagt redan en spekulant på dom. Men jag lovar till er båda att hålla utkik efter flera sådana :D
Lucif3r skrev:Varför plockar du med massa skrot till ett styrsystem du inte har? :lol:
Varför inte :mrgreen: :mrgreen: Nä men nu när jag vet att jag får dessa saker till ett löjligt lågt pris så kan jag sälja dom vidare för ett löjligt lågt pris till kompisar mm. Kikade lite snabt på bildelsbasen och dom ligger mellan 150-300 kr :shock: jag lär väl sälja dom för 50 kr stycket eller något :D
Jaha till veckan så lär det bära av västerut i länet och kolla på bilskrotar efter centerhögtalare och surroundbox , Arvika verkar ha en del intressanta grejer på skroten har jag hört så det får bli en tur däråt :roll: Någon som vill att jag kollar efter något särskilt?
DayDreamer skrev:Jaha till veckan så lär det bära av västerut i länet och kolla på bilskrotar efter centerhögtalare och surroundbox , Arvika verkar ha en del intressanta grejer på skroten har jag hört så det får bli en tur däråt :roll: Någon som vill att jag kollar efter något särskilt?
Det är väl klart att vi skulle gnabbas över de där vent. gallrena :mrgreen: . Dock var ju garinge först så skulle din spekulant backa så är han närmast på tur naturligtvis.
Är det nu så att du skulle snubbla över en till uppsättning för en inte så saftig peng så får vi väl gnabbas lite över det då också :lol:
Tette skrev:
DayDreamer skrev:Jaha till veckan så lär det bära av västerut i länet och kolla på bilskrotar efter centerhögtalare och surroundbox , Arvika verkar ha en del intressanta grejer på skroten har jag hört så det får bli en tur däråt :roll: Någon som vill att jag kollar efter något särskilt?
Det är väl klart att vi skulle gnabbas över de där vent. gallrena :mrgreen: . Dock var ju garinge först så skulle din spekulant backa så är han närmast på tur naturligtvis.
Är det nu så att du skulle snubbla över en till uppsättning för en inte så saftig peng så får vi väl gnabbas lite över det då också :lol:
Ja det var bara ren tur att jag såg dessa gallren hade det funnits en till bil på samma skrot med samma galler så hade jag tagit med dom också :-)-)
Ja jag ska hålla utkik efter dessa galler, trodde inte att dom var så här eftertraktade :shock:
Vad ligger ens dessa galler i för prisklass på bildelsbasen?
  • 1
  • 182
  • 183
  • 184
  • 185
  • 186
  • 252
XC70 2016

Tack. All info är uppskattad oavsett bra elle[…]

En ständig jakt på kapital verkar vara […]

Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]