Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Ah.. Men det är ju riktigt snart! Då får du ratta riktig bil igen :)

Ska du ner till bilmässan i jönköping på långfredagen då? Elmia..

Om inte annars så tycker jag att det vore riktigt kul med en jagrullar träff 2010 i sthlm. då skulle man ju se till å få dit MKT medlemmar.. en kul tanke bara :)

/Ticken
Användarvisningsbild
av crumpets
Vägen var överisad och lutade i en kurva så vi gled bara ner helt sonika av en snäll inbromsning från ca 35kmh...
Ticken skrev:Ah.. Men det är ju riktigt snart! Då får du ratta riktig bil igen :)

Ska du ner till bilmässan i jönköping på långfredagen då? Elmia..

Om inte annars så tycker jag att det vore riktigt kul med en jagrullar träff 2010 i sthlm. då skulle man ju se till å få dit MKT medlemmar.. en kul tanke bara :)

/Ticken
Ska ej till elmia såvitt jag vet... Har så dåligt med deg nu som pluggande att jag sällan åker nånstans i onödan :???:

Men visst ska det bli skönt att ratta volvo igen! Saknar den gedigna 960n nåt så inåthelvete kan jag säga. Är evigt trött på suv vid det här laget...
Har väl varit lite si och så med att lyckas få folk till träffar men försöka duger ju :) Om inte annat blir det ju rätt gemytligt med färre också.
Användarvisningsbild
av Ticken
Jo jag vet.. och konstigt nog asså, så verkar intresset för en JÄTTE jagrullarträff rätt så svalt.. och det är konstigt tycker jag ändå lixom, med tanke på hur många medlemmar det är på detta forum, så kan man ju tycka att iaf en sådär 20st borde vara på och dyka upp och visa upp sig själva och sina bilar och grillar korv eller vad som helst typ :p

Det är precis som du säger, en riktigt gedigen känsla å ratta fet volvo lixom. Har kört runt i en Renault Clio hela kvällen här, känns som att ratta en kexburk typ. Skulle man smälla den i typ hundra så skulle det bara bli skit kvar..

Tacka vet jag en gammal pansarvagn.. Typ 5 meter huv innan det början hända nått.. :-E

/Ticken
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Ticken skrev:Har kört runt i en Renault Clio hela kvällen här, känns som att ratta en kexburk typ. Skulle man smälla den i typ hundra så skulle det bara bli skit kvar..

/Ticken
:lol: Dagens sanning det där :-)-)

/Kalle
Användarvisningsbild
av Ticken
Idag har jag tagit bort en av ljuddämparna, så nu är det bara en längst bak. Jag tycker iaf att den inte blev så jäkla högljudd som jag trodde..

Sen har det blivit lite turbomeck.. Fick upp laddet till 0,9. Då spikade bilen som bara f-n. Så det var bara å ställa ner igen.
Så nu åker jag på 0,7 och tycker det går skapligt. Får fundera på nån bra lösning...

/Ticken
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 24
Lufta koppling som inte går

Det är bara att fortsätta lufta tills de[…]

V60 sliter däck bak

Jag gissar på att det har med bilsläp a[…]