Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jo jag läste på när SvenB kommenterade... Även om man typ "är säker" på att inte djuret skadas ska man ringa.. just för att som du säger, det skulle kunna ge upphov till skador även om det bara är en lätt touch.
Hoppsan, här har det hänt grejer. Ska jag vara helt ärlig tycker jag faktiskt gubben ser ut att ha varit förbi stolpen, du borde nog inte åkt in där, men även om jag har rätt är ju skadan fortfarande helt hans fel, du stod still och han bara brakade in i dig... Riktigt trist på en så fin bil!
Nej jag var en billängd före förbi stolpen i allafall.. Men jag missbedömde gubbens fart, när jag började närma mig var jag flera billängder före men körde saktare.. Han rörde ju inte bromsen alls innan det small heller. Han missade att det smalnade av.
Hur har det gått med skadorna nu? Fått in bilen på verkstan än?
Näe.. Skadebesiktat och fått tid om några veckor.. Segt.. Trist att köra runt med.. :(
Hoppas jag får en okej utrustad hyrbil...
Får betala 8.30kr/milen för hyrbilen.. Plus bränsle... Och jag får inte en hybrid precis..
Shit vad tid det tar, tror mitt 2014 tog ca 3,5 v från att incidenten hände till att den var klar, kanske lite mindre jobb men inte massor. Skadebesiktigade dagen efter, lämnade in två veckor senare, sedan ca en och enhalv vecka där Hoppas det löser sig bra sen i alla fall.
10 varddagar ska dom ha bilen.. Sen ska lacken härda och efter det ska jag lämna bort den några dagar igen för ditec på delarna dom bytts. Struligt värre ja...
Användarvisningsbild
av joel80
Nu är den på verkstan.. Jag fick en rätt tråkig lånebil. "Likvärdig bil" gäller tydligen bara storleksmässigt.

Ingen adaptiv farthållare... Ingen rattvärme, ingen VOC, ingen elstol, ingen backkamera, ingen blis, inget läder.. O.s.v..

En D4 Vea.. Så lite rolig motor, även om det inte går att jämföra mot hybriden.
Se det positivt, nu kommer du uppskatta alla dina "kostsamma" tillval lite extra. :D
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 32
D4 vs T4

Jag har en v70 d4 2013 som jag är nöjd m[…]

Har haft volvon sen 2014 , hade gått 10000mi[…]

Volvo 760 elhissar

Hej, har en Volvo 760 1988 som elhissarna bak inte[…]