Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Jamen precis, man har ju läst en och annan skräckhistoria om dom där. Det är något jag själv känner mig lite nervös över när det blir dags att byta mina. Det är väl främst verktygs"brist" som oroar mig personligen mest. Du har ju iaf kompressor om jag inte minns fel :p
Dom flesta verkar vara tvungna att både bränna och hacka loss skiten :roll:

Jag tvivlar dock inte på att du skulle klara av att byta dom, men det kanske tar några dagar och X antal väl valda ord :lol:
Dokumentera gärna när/om du byter dom själv :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Inte vart det någon skadebesiktning idag, jag trodde att dom kunde typ kollat på bilen med en gång men nej. Så nu är en tid bokad kl 15:00 på torsdag.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja jag fick den sista lediga tiden denna vecka :P det verkar vara många ute i trafiken som inte kan köra bil när dom har så här mycket att göra :roll:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hmm det har börjat att smälla mer och mer i framvagnen när jag svänger, det låter som fjädern HF. Konstigt att den helt plötsligt har fått för sig att börja låta :o Sen så har jag även märkt en annan sak efter besiktningen men det tror jag bara är placebo, känns iaf som att bilen har blivit hårdare i fjädringen, nästan så att den satte sig när dom "skakade" på den inne på besiktningen.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ja den borde ju ha satt sig efter 25000 mil tycker jag :lol: Det är säkert bara placebo :)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
DayDreamer skrev:Det är säkert bara placebo :)
Njäe, faktiskt inte. 945an blev otroligt grinig efter dom där skakningarna hos bes, fjädringen kändes skum plus att det uppstod vibrationer... gav sig efter ett par veckor efter bes dock. Så var det varje år under dom 8 jag hade den.
Exakt vad det beror på vet jag inte dock (I)
  • 1
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 177
  • 252

När jag släpper upp bromspedalen knarrar[…]

XC70 2016

Vi har just en XC70 från 2016 på g&ari[…]

@fjohan82 , Är man på glatt humö[…]

Volvo 945 STARTAR EJ