Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Min erfarfenhet från rostfritt på min V70 var att det inte visade några tecken på att åldras under de 3 åren jag hade bilen. Så skulle bli förvånad om det inte klarar bilens livslängd. Klart värt att välja rostfritt och aldrig oroa sig igen :).
Varför byta för? Är det något bättre luft flöde i dessa än original? Jag hade nog lackat dom vita då jag inte är så förtjust i krom just i motorrummet.
Inget fel på dom gamla! Anledningen till att jag byter är att jag framöver planerar att införskaffa alu IC från do88, och dessa rör hör
ihop med det IC paketet. Har dock inte råd med båda just nu, så jag börjar med rören. Dom nya rören är 63mm (2,5") medan dom
gamla är 54mm respektive 60mm.

Är heller inte så förtjust i en massa bling, men tror dom kan matcha fjäderbensstaget på ett snyggt sätt? Aja, återstår att se. :)
Kromade, du behöver lite "puts" under huven för att framkalla alla detaljer. Det ser rätt tråkigt ut när nästan allt är vitt, och det är liksom det enda man ser, inte dom små detaljerna som du lagt ner jobb på, om du hänger med vad jag menar :P
Lite avbrytning måste man ha.

Men, du gör väl som du vill. Du kan ju montera dom kromade så du kan jämnföra med dina vita och se vad du tycker...
Lucif3r skrev:Kromade, du behöver lite "puts" under huven för att framkalla alla detaljer. Det ser rätt tråkigt ut när nästan allt är vitt, och det är liksom det enda man ser, inte dom små detaljerna som du lagt ner jobb på, om du hänger med vad jag menar :P
Lite avbrytning måste man ha.

Men, du gör väl som du vill. Du kan ju montera dom kromade så du kan jämnföra med dina vita och se vad du tycker...
samma som jag tänker :-)-)
  • 1
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 176
  • 291
Bränslekrux...

Jo det är det jag menar, den som sitter p&ari[…]

V60 Hybrid - Erfarenheter

Nån som har en v60 d5 2016 hybrid som g&ar[…]