Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Svart o beige e nog inte helt fel, värre med röd o beige.
Jag har ju gråa stolar fram nu och det ser ju inte illa ut. Tror inte jag sagt det förut men jag har en GLT-vinge stående som ska dit bara jag får lacka den men som jag lurar nu så tror jag att jag ska försöka mig på att lacka om hela bilen efter rostlagning och riktning av bulor :D
Min stackars bil startade faktiskt med ett helslut batteri och startkablar i 20 minusgrader fast motorn nätt och jämt gick runt. Det är så man kan bli rörd :P
Bild

Bytte dörrlåset på vänster bakdörr som aldrig fungerat som det skulle
Bild

En kombination av rost och våld har gjort att handtaget på utsidan och låsknappen inte fungerade längre. Dessutom var alla stag till centrallåsmotorn bortbrutna :roll:
Bild

Satte i elbackspeglarna och bytte ut tygbitarna på dörrsidorna till dom som ska sitta där istället för dom med "farmorssoffemönstret"
Bild
En spegel kärvade men den börjar bli bra och en fungerar inte uppvärmningen på men jag ska försöka ta mig mod till att bända bort glaset och se över anslutningarna

Någon som har den här plastbiten till förardörren hel? Pliggarna gick av som är bara limmade nu men det känns lite sådär
Bild

Vart tvungen häva in baksätet och se hur det ser ut. Tror inte det blir så dumt bara jag får dit svarta dörrhandtag och ev svarta golvmattor och hatthylla, förslag?
Bild

och slutligen några timmar senare i ett varmt garage
Bild

nästa projekt blir nog att slita ur stolarna mm och byta golv
det är inte skitigt, det är repigt. Jag ser anledningen till varför man inte kör skrot på skinnsäten :lol:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 75

Jag har fått byta två ABS-givare p&ari[…]

God afton, gott folk! Har enligt bilbesiktningen […]

En ganska vanlig 245:as liv

Kul att läsa om dina äventyr med bilen!