Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av MrSimson
Dalmans skrev:usch då inte kul... frågan jag ställer mig, kan du bli ansvarig för detta då du har tonade bakljus?
Nej det hoppas jag verkligen inte. Saken är den att när han körde in i mig så bromsade jag ju inte ens. Var påväg därifrån då. Han har ju själv sagt att han tittade åt ett annat håll så... Jag har i alla fall lärt mig att det alltid är den som kör på bakifrån som ska bli ansvarig. Dessutom så är inte mina bromsljus så dåliga att de inte syns. Men som sagt var är glad att det inte blev några personskador jag med. Bara synd på bilen, jag tycker om den... Tänkte försöka medla lite mer med försäkringsbolaget och se om jag kan förhandla fram att få behålla motorn i alla fall...
Användarvisningsbild
av Ticken
Det där såg inge kul ut, men som sagt. Skönt att du mår bra.

/Ticken
av Forssen
Man kan alltid köra nära väggrenen när någon ligger i röven på än, blästra motorhuv/ruta är fint :)
Användarvisningsbild
av MrSimson
Jaha, denna tråden kan vi låsa nu, kapitlet avslutat. Försäkringsbolaget kommer troligen och hämtar bilen när som helst. Jag har plockat bort det mesta av värde från bilen, utom det som gör den trafikduglig. Checken trillade in igår så jag är nöjd. Så nu får vi se vad som händer med leksaken. Hoppas nån tar tillvara på motor o annat iaf.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Ja, såg det.

Mest troligt så ja! Här har du nippel […]

Som titel beskriver låg på en skogsv[…]

blir man 3 eller 4 så rekommenderar jag V90/[…]