Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Severin
Mycke möjligt men eftersom jag själv inte håller på med bromsar så är det lika bra att byta ist för att renovera.

Kan även påpeka eftersom det finns en relativt ny tråd om det,det är fortfarande inte godkänt med xenon i helljus på en helbilsgodkänd bil.
Passade på att fråga det i år igen och dom svarade att dom inte vill se det om bilen inte är regbes med det
Användarvisningsbild
av Severin
Ja vad ska man säga, dom är fjantig Eu är fjantigt med sina regler.
Nä det va inte jag, jag å sambon handlar på samma "nick" och det är inte sewe
Användarvisningsbild
av Severin
Har sett att det finns andra som kallar sig för sewe, nån har t.o.m en personlig skylt SEWE, för mig så kommer det från att jag vart kallad det pga mitt efternamn
Användarvisningsbild
av Severin
Då va efterkontrollen klar, vart ok,skiv och beläggbyte och nu bromsar den som aldrig förr.
Insidan på skivan va knottrig och rostig så den hade bara bromsat på en sida.

Usa blinkers är oxå inkopplat :-)-)
Användarvisningsbild
av Severin
Nu behöver jag hjälp, kopplade som originaldimljusknappen är kopplad alltså så här:

1.I 4.I
2.I 5.
3.I 6.I

1.+ in
3.jord
4.plus till knappbelysning
6.+ ut

Men det gick inte för säkringen gick och det visade sig att 3 fick + ut ur sig och tog jag bort knappbelysning + och jord så bröt inte knappen ändå utan jag fick koppla +in på 1 och + ut på 3 och då bröt den och 2. skickar + ut.
Men nu så får jag inte diodern att tända eller knappbelysning, nån som har en aning om hur det ska vara?.

Hoppas ni förstår min beskrivning
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 37
Sänka volvo 740 40mm?

Så länge du inte har några vä[…]

Volvo 760 mätarhus

Hej, belysning i mätarhus samt vid fläkt[…]