Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Nexus
forfarande oljud från koppling/urtramplager? de kan ju inte sätta dit samma skit hela tiden då blir det ju aldrig bra :evil:
kanske dax att köpa dig en till gammal trokänare ändå :wink:
Användarvisningsbild
av cybermunk
Min första egna bil en 745 kommer inte köpa nyare bilare än 95:or då det började gå ordentligt utför då! med kvalitet och allt.!
Användarvisningsbild
av forbo
Thomas J: knackningar, elfel till DIM etc.. har iofs inte kört så mycket så jag märkt något av det, men det kommer nog tillbaka.

Grammse: Japp fortsätter knacka.. kommer tjata åt mig en ny växellåda så småningom.
Mjo får rota fram min kära 940 igen.

Tomas: Nja det är väl lite väl gammalt :)

cybermunk: Allt efter 900serien är väl skrot :D

//Fredrik
Användarvisningsbild
av Barkbiten
ja säga vad man vill om servicekontot, men visst åker man fint i dem...Volvo V70 alltså, Sveriges vanligaste bil :-)

Synd bara att inga Svenssons har råd att serva dem fullt ut längre....tror det är därför andra tex japanska bilmärken lyckats ta andelar på den bilmarknaden. Man kanske inte åker lika gött och fint i dem, men av någon anledning så tycks en hel del av dessa bilar bara gå och gå och gå....till verkstädernas stora förtret ;-)

Men som sagt...man kan ju inte riktigt jämföra en Toyota Corolla med en Volvo V70. En mix av dem hade dock varit trevligt. Corollans bekymmersfria servicekonto och V70ns härliga bilkänsla. Älskar att åka med Volvo V70 - särskilt de fullutrustade modellerna. Dock ska man ha en bra plånbok för att ha råd att byta ut och laga allt som går sönder allt eftersom. Har man inte det så är det helt klart en Corolla man ska ha istället ;-)
Användarvisningsbild
av lilleman
cybermunk skrev:Min första egna bil en 745 kommer inte köpa nyare bilare än 95:or då det började gå ordentligt utför då! med kvalitet och allt.!
håller med dig :)

GODJUL ALLIHOP

mvh/roger :D
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem

Hur har det gått? Samtidigt nyfiken på[…]