Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

av Lillarapunzel
DayDreamer skrev:
DayDreamer skrev:Har iaf gjort ett antal försök :roll: dock har alla misslyckats :(
Lillarapunzel skrev: Vaddå misslyckats? :wink:
För 1 vecka skulle jag ju Blå dra hästsläp i princip hela maj och ½ juni - Nu ska den gå minsta möjliga öht och absolut inte med någon form av släp innan kamremmen är bytt. Stor förbättring ju! :mrgreen:
Du är faktiskt en av de få (enda?) här på forumet jag verkligen lyssnar på; De andra är ju bara taskiga hela tiden..... (N)
Ja det har du ju rätt i du har ju faktiskt skrivit att du ska använda bilen mindre :-)-) så då har ju iaf inte alla försök misslyckats :wink:
Exakt! :wink:
Användarvisningsbild
av SRT
Och skulle du tröttna på att chansa med en brusten kamrem så har jag en komplett körbar 850 GLT automat med ganska ny kamrem som går riktigt bra till vettigt pris minus extraljusen. :D

Bild
take a screenshot
av Lillarapunzel
SRT skrev:Och skulle du tröttna på att chansa med en brusten kamrem så har jag en komplett körbar 850 GLT automat med ganska ny kamrem som går riktigt bra till vettigt pris minus extraljusen. :D

Bild
take a screenshot
Kamremmen har ju inte brustit - än iaf! :wink:
Och jag tror nog minsann att min Blå överlever detta också.
Sen, inte för att vara taskig, men vilka fula lampor fram och konstiga svarta hjul ??:-/
Men tack för erbjudandet! Skulle Blå dock mot all förmodan pajja blir det nog 940 igen...
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Lillarapunzel skrev:
DayDreamer skrev:Jag brukar vara snäll \;-)
Jag vet, du är jättesnäll! (:-) ;;-O
Tack :-)-) :-DD
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 159
Tjuvström V70 2005

Se edit ovan :-) Då är vi på […]

Byte servopump på S80 1999. Tyvärr gick[…]