- mån 09 maj 2016, 17:28
Tycker inte att jag varit dum eller taskig i ett enda inlägg här!?
Moderator: Moderatorer
White skrev:Tycker inte att jag varit dum eller taskig i ett enda inlägg här!?
Lucif3r skrev:Uppenbarligen... :???:White skrev:Tycker inte att jag varit dum eller taskig i ett enda inlägg här!?
The truth hurts y'know.... :roll:
DayDreamer skrev:Exakt!DayDreamer skrev:Har iaf gjort ett antal försök :roll: dock har alla misslyckats :(Lillarapunzel skrev: Vaddå misslyckats?Ja det har du ju rätt i du har ju faktiskt skrivit att du ska använda bilen mindre![]()
För 1 vecka skulle jag ju Blå dra hästsläp i princip hela maj och ½ juni - Nu ska den gå minsta möjliga öht och absolut inte med någon form av släp innan kamremmen är bytt. Stor förbättring ju! :mrgreen:
Du är faktiskt en av de få (enda?) här på forumet jag verkligen lyssnar på; De andra är ju bara taskiga hela tiden..... (N)-) så då har ju iaf inte alla försök misslyckats
White skrev:Tycker inte att jag varit dum eller taskig i ett enda inlägg här!?Nää, inte du, och inte DayDreamer. :D
DayDreamer skrev:Jag brukar vara snäll \;-)Jag vet, du är jättesnäll! (:-) ;;-O
SRT skrev:Och skulle du tröttna på att chansa med en brusten kamrem så har jag en komplett körbar 850 GLT automat med ganska ny kamrem som går riktigt bra till vettigt pris minus extraljusen. :DKamremmen har ju inte brustit - än iaf!
take a screenshot
Lillarapunzel skrev:TackDayDreamer skrev:Jag brukar vara snäll \;-)Jag vet, du är jättesnäll! (:-) ;;-O