Ja idag så vart strålkastarna bytta.
Det började bra med att jag lyckades bryta sönder plastgrejen till höjdjusteringen men som tur var så var det exakt lika som satt på original strålkastarna så det var bara att ta en därifrån. Allt flöt på smidigt tills jag skulle sätta dit dom "nya" strålkastarna, dom ville inte riktigt passa i skruvhålen så då tänkte jag att jag kan byta hela insatsen och sätta den nya insatsen i den gamla hållaren men nej det gick ju inte för att fästena var olika annars så är allt identiskt. Men nu är allt klart jag blev så trött så jag tryckte ditt strålkastarna med våld och då f-n så passade skruvhålen

)))), nu lyser det som bara fanken.
Här kommer det lite bilder också :D
Den vita plastgrejen som jag lyckades bryta av då jag skulle flytta över så att jag får elektriskt höjdjustering på dom nya strålkastarna.
Bilen vart mycket tuffare utan strålkastare :D
Inte var det någon skillnad här inte :roll:
Öppnade även upp höjdjusteringsmotorerna för jag hade tänkt att smörja upp dom lite men det behövdes inte det var så rent där inne.
Det var alla bilder som blev för jag blev så trött påt när inte strålkastarna ville passa ordentligt får ta en bild imorgon på hur det blev :)