Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Micce1980 skrev:Hehe ja sommarpill som någon skrev ovan :-)-) +1 på det, vet att du kommer lägga ut bilder så det behöver jag inte ens ifrågasätta :wink:
Japp det är bilderna som livar upp tråden, utan dom så skulle det att bli tråkigt.
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:När har du besiktning då? :)
mellan 1-juni till 31 oktober :D har inte bokat någon tid ännu :)

Ok, själv tycker jag det är bättre att besikta så fort som möjligt innan man planerar massa annat. Man vet ju aldrig vilken arbetsorder man åker därifrån med som kan sätta käppar i hjulen för alla andra planer :roll:
Lucif3r skrev:
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:När har du besiktning då? :)
mellan 1-juni till 31 oktober :D har inte bokat någon tid ännu :)

Ok, själv tycker jag det är bättre att besikta så fort som möjligt innan man planerar massa annat. Man vet ju aldrig vilken arbetsorder man åker därifrån med som kan sätta käppar i hjulen för alla andra planer :roll:
Ja jag funderar på om jag inte ska åka iväg nästa vecka och få det överstökat. Den här gången så ska jag byta p-ljuset innan jag åker in :mrgreen: sen blir det spännande ifall det gnälls på något annat :roll:
Ja imorgon blir det förmodligen en tur till skroten i Karlskoga beroende på om dom har öppnat självplocken igen eller inte, annars få jag väl åka till Kristinehamn och kolla där ifall dom har fått in något roligt.

Kommer ihåg i början att jag tyckte att det var dåligt/inte fanns någon skrot med självplock i Värmland men jag vet iaf 3 st som det är nära till nu. Karlskoga kan man inte räkna till Värmland då det tillhör Örebro län :wink:
Åk till clearcar på våxnäs! :lol:
Där godkände han mig med torrspruckna däck, US-blinkers och ojämn handbroms! Förvisso så var han min flickväns granne/"långt bort i familjen släkting" och hade sett min bil ett par gånger men har blivit godkänd där flera gånger med US blinkers och även knackade drivknut ;)
Turbojeppe skrev:Åk till clearcar på våxnäs! :lol:
Där godkände han mig med torrspruckna däck, US-blinkers och ojämn handbroms! Förvisso så var han min flickväns granne/"långt bort i familjen släkting" och hade sett min bil ett par gånger men har blivit godkänd där flera gånger med US blinkers och även knackade drivknut ;)
Jo tack Clearcar på Våxnäs verkar släppa igenom lite allt möjligt :)
Har varit ute och snyggat till i mellan dörrarna på bilen. Förut var det alldeles svart med gammal skit och olja men nu är guldfärgen tillbaka igen :D

Lite bilder så klart :D glömde bort att ta kort på hur det såg ut innan :|

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Ringde till skroten i Karlskoga och dom hade inte öppnat självplocken än :cry: vilken besvikelse. Får ta en tur till Kristinehamn istället då och kolla på den skroten :D Någon gång så ska jag att få tag i en trä ratt :)
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 252

Min gamla V70 höll på sådär[…]

Enligt Volvos chattsupport är där kä[…]

CarPlay i v70 2016

Frågan är. Hur påverkas denna n&a[…]

Volvo Assistans - och sedan?