Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Micce1980
Aj då, men ändå lättande att det gick så pass bra
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Micce1980 skrev:Aj då, men ändå lättande att det gick så pass bra
Ja exakt det kunde ha varit mycket värre :)
Användarvisningsbild
av garinge
Phew, du får nog ändra din rubrik till PÅKÖRD iställe för krockad, läser man det så tror man bilen är helt skrot ju :P

tur det inte vart värre än det blev, du lär ju få ersättning av dennes bolag, om dom inte tycker lack/fix är värt det :)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:Phew, du får nog ändra din rubrik till PÅKÖRD iställe för krockad, läser man det så tror man bilen är helt skrot ju :P

tur det inte vart värre än det blev, du lär ju få ersättning av dennes bolag, om dom inte tycker lack/fix är värt det :)
Ja krockad låter som skrot och när jag skrev rubriken så kunde jag heller inte komma på något annat, jag skyller på värmen, ska ta och ändra rubriken så att den inte låter så dramatiskt :wink:

Ja ibland ska man ha tur.
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:Phew, du får nog ändra din rubrik till PÅKÖRD iställe för krockad, läser man det så tror man bilen är helt skrot ju :P

Är du nöjd nu när rubriken vart ändrad :mrgreen:
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:

Mysse bättre! Slipper du göra folk oroliga ;)
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:

Mysse bättre! Slipper du göra folk oroliga ;)
:-)-) Ja jag kom inte på det rätt namnet när jag skrev rubriken hade jag kommit på det så hade det stått påkörd redan från första början :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
Hehe fjäderbyte och stötdämparbyte bak får man nog göra framöver :roll: 4 vuxna personer inklusive mig och last i bagaget plus kärra som var precis jämt lastad slutade med att bakvagnen mer eller mindre la sig på genomslagsgummina :o Det gick iaf att åka och det gungande inte allt för mycket men det såg att roligt ut, böttsänkt bak och skyhög fram :shock: (R)

Iaf 10 mil med kärra slutade med en medelförbrukning på 8,8 L/100km dit och 9,0 L/100km hem helt ok med så mycket last, jäklar vilken underbar drag motor dessa 2,5T motorerna är :D
Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Ja men du hade ju rejält lass med! Inte konstigt den säckade. :wink:

Likadant med min vite 945, känns knappt när man har släp bakom. Gött med turbomotor i sådana lägen. vol:-)
Tyckte att den säckade lite väl mycket den var redan ganska så ihop säckad innan vi satte på kärran till och med.

Ja det är härligt att ha en turbo som hjälper till när man drar tungt vol:-)
  • 1
  • 159
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 252

Tack för infon :) Ja detta verkar ju vara ett[…]

Volvo Assistans - och sedan?

Åldersgränsen är borttagen: Volvo[…]

Volvo XC70 - 2012 (AC problem)

Troligen reglerventilen, prova att knacka på[…]