Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av BamZe84
~Kalle~ skrev:Bara du inte byter märke så är det lugnt :wink:
Nja Saab 9-5 Aero är ju jävligt nice...men sa till mig själv att 43 bilar fick räcka, nu ska ska ja inte byta mer..
men men man vet aldrig ^^
Användarvisningsbild
av BamZe84
lilleman skrev:Okej jag bara undra för den såg inte krockad ut
mvh/Roger
Han berätta att den låg på blocket för 35.000 sen hade bruden sänkt priset till 15.000 en dag, så
han åkte upp och köpte den. För någon hade sagt till henne att motorn var rasad...
Användarvisningsbild
av BamZe84
Tjenare...
Vet inte vad de är med mig... efter har över XX bilar borde man bestämma sig för att behålla en bil..
Men nu har intresset svalnat igen för bilen, och bil och allt jag köpt ligger nu till salu.

http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=49269

http://www.blocket.se/vi/25328574.htm

Jag vet jag har lagt ett högt pris för bilen, men man kan ju hoppas den inte blir såld..

// BamZe =(
Senast redigerad av 1 BamZe84, redigerad totalt 0 gånger.
av Thomas J
Om man hoppas att bilen INTE ska bli såld, så sätter man väl inte ut en annons :lol: :lol:
Köp ingen saab det finns inga resevdelar kvar snart :D
Mvh Thomas
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Måste bara på peka i annonsen på blocket att du skrivit antisladd. Det finns inte på 850. Du har glömt nämna att det finns bensinvärmare i bilen :-)-)
Användarvisningsbild
av BamZe84
~Kalle~ skrev:Måste bara på peka i annonsen på blocket att du skrivit antisladd. Det finns inte på 850. Du har glömt nämna att det finns bensinvärmare i bilen :-)-)
tjenare!
Ja, jag får väl peka om den nu när den ligger ute igen...
" • Motorvärmare bensindriv. "
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Tack skall ni ha! Tror precis som ni att bussnin[…]

Kopplingspedal knarrar

Ajajaj, jag anade det. Dock var kopplingspedalen m[…]

Tjena på er längesen sist. Jo jag m&ar[…]

Byta inre drivknut problem