Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

buddha88 skrev:Snygg den e nu Wille:D
Tackar Krille! :D
hixen skrev:Bra puts willis! Ska bli roligt i vår när sänkning kommer på tillsammans med arcadia fälgarna, kommer bli sjukt läckert :-)-)
Jajjamän, kan inte bärja mig snart :D
Tänkt vänta till våren med att köpa grejerna eftersom i dessa vinter tider är det bara trist, hehe. Men det kommer blir riktigt gött! :-)-)
Dags för uppdatering igen efter ett tag nu! Våren närmar sig sakta men säkert så det är dags att börja inhandla och göra i ordning grejer!

Nedan är några bilder på mitt senaste paket, tog endast 36h efter beställningen gjorts innan jag hade det hemma, vilket jag är imponerad av! Så ni får kika på dem få bilder, men ändå några som jag kan lägga upp nu. Senare i början av mars kommer nästa stora förändring på bilen, men inget jag avslöjar nu! :)

Bild

Nu tror jag ni hajar vad det är! :D
Bild

Bild

Mmmmm, nya grejer!
Bild

Det ser betydligt större ut när man ser det i verkligheten! :P
Bild

Detta system kommer inte att krängas på innan sommardäcken och kommer att få en fin behandling av zinkfärg/primer och hammarlack på sina ställen för att skydda systemet så bra man kan så att det håller riktigt längre! :)
Mjum muller :) Trevligt kommer det att bli.
av Willis
Nightmare89 skrev::D :D :D Nice med nytt system jag vill ha^^
Vad har du för system? :)
cybermunk skrev:Mjum muller :) Trevligt kommer det att bli.
Yes, ska bli riktigt gött! :D
Användarvisningsbild
av ortus
Sorry för bump, men läste att du snart skulle uppdatera här ändå ;)
Tänkte bara kolla om du inte kan lägga upp en video som demonstrerar ljudet på en S40. Hade varit grymt trevligt. Har nämligen funderat en aning på det. Går den förresten genom besiktningen med det systemet på? :)
Tjenare ortus!

Ja, den var nog bra med en bump för denna låg på sida 3, haha!
Men japp nya bilder ska komma och då är nya systemet på, toning, ögonlock och frontspoilern :)

Men besiktigade bilen idag och det är inga konstigheter att få bilen att gå igenom. CO2 värden / db är inga problem :)
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Du måste väl dra el från din egna[…]

Ja kanske blir lite klent om man kommer i lå[…]

Lambdalampan lyser

Vilka felkoder har du?? Inga felkoder men lambda[…]

Folk som kör idiotiskt i tjänsten. Blev […]