Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av DayDreamer
White skrev:Får väl önska dig välkommen i klubben för "töntiga" saker att ha i bilen! :mrgreen: Har ju själv tärningar som sagt, så jag räknar mig också dit, hahaha! vol:-)
Tackar :D det lär säkert komma in mer "töntiga" saker i bilen :mrgreen:
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:Nooooooooo.... :P
pensionären är tillbaka :D :D :D
Ja man blir gammal fort, inte för att jag ser att det är något som tyder på att man är gammal bara för att man har några "prydnadssaker" på hatthyllan för bilens stil tar helt bort det gamla eftersom att det sitter ögonlock och vindavisare på den, möjligt att det även kommer att komma på ögonfransar :roll: :lol: :wink:
Användarvisningsbild
av garinge
DayDreamer skrev:
Ja man blir gammal fort, inte för att jag ser att det är något som tyder på att man är gammal bara för att man har några "prydnadssaker" på hatthyllan för bilens stil tar helt bort det gamla eftersom att det sitter ögonlock och vindavisare på den, möjligt att det även kommer att komma på ögonfransar :roll: :lol: :wink:
Måste ju få driva lite, det är ju din bil och personliga stil ;p

Hahahahaha det ser så jäkla fjantigt ut, måste varit ett fruntimmer som kommit på den idén :p
Användarvisningsbild
av DayDreamer
garinge skrev:
DayDreamer skrev:
Måste ju få driva lite, det är ju din bil och personliga stil ;p

Hahahahaha det ser så jäkla fjantigt ut, måste varit ett fruntimmer som kommit på den idén :p
Absolut :D

Nej det var att jag själv som kom på denna idé och jag är inget fruntimmer :P
  • 1
  • 157
  • 158
  • 159
  • 160
  • 161
  • 252

Hej Mazzokie! Har du pluggat in ett diagnosverktyg[…]

Stänkskydd

Erfarenheten av volvos egna stänkskydd - de f[…]